Gå til innhold
Hundesonen.no

Pass av valp etter 1 uke


Tempus
 Share

Recommended Posts

Vi skal hente valpen vår til uka. Vi har ordnet med en fast valpepasser som han skal være hos når vi er på jobb. Åtte dager etter vi får valpen skal vi egentlig være borte over natten, og valpepasseren har sagt at hun kan passe ham.

Er det for tidlig å reise fra valpen, eller går det greit når det kun er en natt? Vi er så usikre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint. Valpen vet jo heller ikke forskjell på en natt og den tiden den ellers blir passet mens dere er på jobb e.l. Lang historie kort, jeg fikk ikke ferie likevell da jeg fikk min første valp, løsningen ble da at min far passet hunden hjemme hos meg mens jeg var på jobb 8 timer (tok på meg kveldsvakter), det skjedde da fra mandag og valpen ble hentet på fredagen før. Ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Dessverre fikk vi telefon fra oppdretter tidligere i dag om at valpen var blitt avlivet pga en hjertefeil, så det ble en kortvarig valpelykke.. Sånn som vi hadde gledet oss til å hente ham på torsdag!

Så trist! :( Håper dere finner en ny valp.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Dessverre fikk vi telefon fra oppdretter tidligere i dag om at valpen var blitt avlivet pga en hjertefeil, så det ble en kortvarig valpelykke.. Sånn som vi hadde gledet oss til å hente ham på torsdag!

Uff :hug: :hug: Det må ha vært et forferdelig slag å få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...