Minutt Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 For ny på sonen til å huske Töddel - lest historiene nå, og tenker som flere: LAG EN BOK, FOR ****! Du, dine skriverier, dine og Töddels historier og ikke minst Töddel (hans vakre utseende inkludert, men ikke utseendet eksklusivt) fortjener det - Ville garantert kjøpt boka! (kjør eventuelt en sånn fundraiser-greie på nettet, så ser du om folk er villig til å betale - det tror jeg....) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Töddel var så tøff, klart man husker han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Går ikke ann å glemme Töddel! Han er grunnen til at jeg fikk lyst på bullehund i sin tid. Og de utrolig fantastiske historiene dine! Man ser jo alt levende for seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Nå skulle jeg skrive noe dypt og filosofisk som jeg pønsket ut på mørkt soverom. I lyset for svant det, men jeg kan jo si at det er både godt og sårt å minnes Tøddel, for da må jeg tenke på alle de fantastiske firbente jeg har fått lov til å bli kjent med, enten som eier eller via andre. Og så mange av dem som har forlatt oss så alt fortidlig. De har alle sin helt spesielle plass i hjertet mitt, og Tøddel har helt klart også en egen plass. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Ååh, tusen takk for så mange hyggelige innlegg! Jeg savner hund for tiden kjenner jeg. Gi henne en ekstra lang kos i dag du. Hehe, så artig! Jeg må innrømme at dette husker jeg ikke, men jeg håper jeg ikke var en kjiping om ikke annet. Men viktigst av alt var ikke Töddel det. Dere var blid og trivelig bägge to :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Min favoritt internettkjenne-hund Min og (Med Casper og Thorvald på 2. plass! @Lola Pagola og @Aslan ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Åh, fine Töddel! Han var en knakanes god type. Skål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Fiiiine Töddel. Husker godt han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mene Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Töddel and your stories forever! Hva han hadde bedrevet siden sist var jo formålet med å gå på sonen en periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts