Gå til innhold
Hundesonen.no

Bringkobbel og hundebøker selges!


Betty
 Share

Recommended Posts

Veldig pent brukt bringkobbel selges, minste størrelsen (brukt til tollertispe). 250 kroner tenkte jeg for det. Det er denne typen:

Bringkobbel.jpg

Selger også unna litt bøker:

  • Mentalitetsboken av Ingalill Blixt, Curt Blixt og Kenth Svartberg - 100 kr. Solgt
  • Etologiboken - om hundars beteende, av Ingrid Tapper - 100 kr. Solgt
  • Kulturkollisjonen mellom hund og menneske, av Jean Donaldson - 150 kr.
  • Bra relation av Kenth Svartberg - 100 kr.
  • Drivkraft og motivation av Anders Hallgren - 100 kr.
  • Lexikon i hundspråk av Anders Hallgren - 50 kr.
  • Valping - drektighet, fødsel og valpestell, av Anne L. Buvik og Tove Solberg - 120 kr.
  • Slipp kontrollen løs - trygghet og selvkontroll for din hund, av Leslie McDevitt - 120 kr.
  • Hundars rädsla och aggressioner av Ingrid Tapper - 100 kr.
  • Lystra - från uppmärksam valp till tjänstvillig hund, av Memea Mohlin - 70 kr.
  • Rundering i teori og praksis av Cecilie Køste og Morten Egtvedt - 150 kr.
  • 100 % positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad - 150 kr.
  • 100 % positiv problemløsning av Arne Arrestad og Siri Linnerud - 150 kr.

Porto kommer selvsagt i tillegg (bor på Inderøy og er ofte på Steinkjer om noen heller vil hente, eller møtes for levering). :)

Endret av Betty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er slipp kontrollen løs og 100 % positiv hverdagslydighet solgt.

Disse er fortsatt til salgs:

  • Kulturkollisjonen mellom hund og menneske, av Jean Donaldson - 150 kr.
  • Bra relation av Kenth Svartberg - 100 kr.
  • Drivkraft og motivation av Anders Hallgren - 100 kr.
  • Lexikon i hundspråk av Anders Hallgren - 50 kr.
  • Valping - drektighet, fødsel og valpestell, av Anne L. Buvik og Tove Solberg - 120 kr.
  • Hundars rädsla och aggressioner av Ingrid Tapper - 100 kr.
  • Lystra - från uppmärksam valp till tjänstvillig hund, av Memea Mohlin - 70 kr.
  • Rundering i teori og praksis av Cecilie Køste og Morten Egtvedt - 150 kr.
  • 100 % positiv problemløsning av Arne Arrestad og Siri Linnerud - 150 kr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er slipp kontrollen løs og 100 % positiv hverdagslydighet solgt.

Disse er fortsatt til salgs:

  • Kulturkollisjonen mellom hund og menneske, av Jean Donaldson - 150 kr.
  • Bra relation av Kenth Svartberg - 100 kr.
  • Drivkraft og motivation av Anders Hallgren - 100 kr.
  • Lexikon i hundspråk av Anders Hallgren - 50 kr.
  • Hundars rädsla och aggressioner av Ingrid Tapper - 100 kr.
  • Lystra - från uppmärksam valp till tjänstvillig hund, av Memea Mohlin - 70 kr.
  • Rundering i teori og praksis av Cecilie Køste og Morten Egtvedt - 150 kr.
  • 100 % positiv problemløsning av Arne Arrestad og Siri Linnerud - 150 kr.

Disse bøkene er fortsatt til salgs. :)

I tillegg vurderer jeg å selge lydighetstrening i teori og praksis for 200 kroner (portoen kommer til å bli høy da, stor tung bok!) og en tungapport (2 kg) til NBF bruks til 200 kroner (den er nesten ikke brukt overhodet, har for det meste bare stått og samlet støv).

Endret av Betty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bøkene er fortsatt til salgs. :)

I tillegg vurderer jeg å selge lydighetstrening i teori og praksis for 200 kroner (portoen kommer til å bli høy da, stor tung bok!) og en tungapport til NBF bruks til 200 kroner (den er nesten ikke brukt overhodet, har for det meste bare stått og samlet støv).

Er det den som du kan stille vekten på? :) Da er jeg evt. interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kulturkollisjonen mellom hund og menneske, av Jean Donaldson - 150 kr.
  • Hundars rädsla och aggressioner av Ingrid Tapper - 100 kr.
  • Rundering i teori og praksis av Cecilie Køste og Morten Egtvedt - 150 kr.
  • Lydighetstrening i teori og praksis av Cecilie Køste og Morten Egtvedt - 200 kr
  • 100 % positiv problemløsning av Arne Arrestad og Siri Linnerud - 150 kr.

Tungapport 2 kg - ca 200 kr.

Flere bøker solgt, disse står igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du vært interessert i å selge tungapporten for 250 inkl porto?

Litt usikker, portoen kommer til å passere 100 og vel så det pga centimetermålene og at pakken tilsammen bikker over 2 kg. Og så er jeg ikke helt sikker på om jeg vil selge den (derav vurderes), for selv om jeg ikke har tid til bruks akkurat nå så kanskje senere. Klarer ikke helt å gi slipp på det. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, portoen kommer til å passere 100 og vel så det pga centimetermålene og at pakken tilsammen bikker over 2 kg. Og så er jeg ikke helt sikker på om jeg vil selge den (derav vurderes), for selv om jeg ikke har tid til bruks akkurat nå så kanskje senere. Klarer ikke helt å gi slipp på det. :icon_redface:

Ok det er greit det. Jeg gikk utifra at porto ble godt under 100,-

Men send meg en PM om du ombestemmer deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3, kanskje 4 (venter på svar fra ei som var interessert) bøker fortsatt til salgs.

77_858617733.jpg

  • Kulturkollisjonen mellom hund og menneske, av Jean Donaldson - 150 kr.
  • Hundars rädsla och aggressioner av Ingrid Tapper - 100 kr. - kanskje solgt.
  • Rundering i teori og praksis av Cecilie Køste og Morten Egtvedt - 150 kr.
  • 100 % positiv problemløsning av Arne Arrestad og Siri Linnerud - 150 kr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...