Ingvild Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Det er liksom litt forskjell på dårlig Vær her sørpå versus nordpå har jeg forstått , så jeg er litt usikker på hva jeg synes... Man skal jo liksom høre instruktøren også. Det er et godt poeng. Jeg er oppvokst ved Trondheimsfjorden, hvor det er nokså vennlig klima ift hva det kan være nordpå. Like fullt syns jeg aldri det blir ordentlig uvær her i Oslo-området. En sjelden gang blåser det, men det er jo bare friskt... Så «dårlig vær» er et relativt begrep ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Ja når en nordlending bekymrer seg for dårlig vær, ja da er det meldt så dårlig vær av vi østlendinger ville ha murt oss inne med pledd og peis, og i hvert fall IKKE dratt på kurs! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Nå har jeg bodd der oppe, og om man skulle ha avlyst det ble dårlig vær hadde jeg aldri vært på kurs der oppe 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Hehehehe måtte le litt Margrete Det er faktisk helt sant. Det er meldt skikkelig dårlig vær. Jeg er ikke så pysete av meg, men nå ser jeg ikke så mye frem til helga. Det er vinden som er verst. Kan ikke bruke telt, paraplyer eller noe som helst. Jeg er spent på hvordan kurset blir lagt opp nå. Å kjøre som normalt tror jeg ikke går. Særlig når man både har mynder og valper med flire. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 4 plussgrader, storm i vindkastene og øsregn er virkelig utrivelig!! Alt går, men jeg hadde nok hatt regntøy og varme klær til hundene + klesskift Og varm tørr bil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Da var kurset overstått. Det gikk veldig bra. Vi er noen tøffinger. Både folk og hunder! Det var utrolig fælt vær, sånn type stiv kuling og masse regn hele jækla dagen. Jeg hadde fleecedekken og regndekken på Nitro, og masse pølsebiter. Han jobbet bra hele tiden. Ingen antydning til sutring eller ubehag. Og godt humør på alle. Teori innomhus innimellom, så vi fikk i oss varmen. Så ja, det går bra å ha kurs i dårlig vær. Man må bare ta noen forhåndsregler. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Dere er flinke, all ære for innsatsen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts