Lillekrapyl Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Har fjernet totalt 32 (!) speilfliser fra tre vegger i kjellerstua. Hver speilflis var festet med fire limputer, og nå sitter disse igjen på veggene. Tips til hvordan jeg kan fjerne putene og limrestene enklest mulig, uten å ødelegge veggen? (Speilfliser burde vært forbudt) Siter
Guest Christine Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Prøv med varmepistol og en spaltel. Varmen løser opp limet slik at det enkelt kan skrapet av. Brukt denne metoden på å fjerne emblemer m/lim på bil, og klart det helt fint uten å skade lakken under. Siter
Guest Bølla Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Jeg ville funnet frem et lekkert undertøy, stekt vafler og spurt mannfolk om litt hjelp. Siter
Synnikken Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Jeg hadde prøvd med hårføner og spaltel 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 23. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2014 Takk for gode tips skal prøves ut! Siter
Recommended Posts