Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til grind til bilen (ved bakdøra)


S.S.P
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg leter etter en grind til bilen, jeg har en mellom bagasjerommet og foran hvor vi sitter, men vil gjerne ha en foran døra bak og. jeg et om Variogate, Artfex og Jeppe. Jeg liker godt Artfex (fra hundepoter.no) sin løsning men vil gjerne ha dører som åpner seg til siden og ikke opp.

Noen som har noen tip, legg gjerne ved linker?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om han sender til Norge? Og hva eventuelt frakten er på? Og lager han skillevegg?

Når jeg sjekket sendte han ikke til Norge. Jeg sjekket tidligere i sommer.

Da ba jeg dem sende til et av våre kontorer (via jobben) i Sverige. Og siden har jeg ikke hørt noe... Så servicen er ikke akkurat helt på topp når det kommer til mail... selvom jeg ble bedt om å sende henvendelsen per mail etter å ha snakket med dem på telefon. Veldig synd, da jeg kunne tenkt meg dette til min bil.

Du har også Kulkukoira i Finland.http://www.kulkukoira.com/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/04012010-1027/Categories/Koiraveraejaet/kulkukoiraverajat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra finnland er råfin, men vi tok oss ikke råd til det.

Når jeg sjekket sendte han ikke til Norge. Jeg sjekket tidligere i sommer.

Da ba jeg dem sende til et av våre kontorer (via jobben) i Sverige. Og siden har jeg ikke hørt noe... Så servicen er ikke akkurat helt på topp når det kommer til mail... selvom jeg ble bedt om å sende henvendelsen per mail etter å ha snakket med dem på telefon. Veldig synd, da jeg kunne tenkt meg dette til min bil.

Du har også Kulkukoira i Finland.http://www.kulkukoira.com/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/04012010-1027/Categories/Koiraveraejaet/kulkukoiraverajat

Rart, vi har fått svar raskt. Og beskjed om at frakt ble dobbelt så dyr om det skulle sendes til Norge, og da kommer moms i tillegg.

Han sendte til oss på det postkontoret i svinesund. Tror det kostet 300 med frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra finnland er råfin, men vi tok oss ikke råd til det.

 

 

Rart, vi har fått svar raskt. Og beskjed om at frakt ble dobbelt så dyr om det skulle sendes til Norge, og da kommer moms i tillegg.

 

Han sendte til oss på det postkontoret i svinesund. Tror det kostet 300 med frakt :)

Når var dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...