Rocket Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Ser ikke ut til å bli Ikeatur før neste uke engang på meg. Avhengig av at mannen er med og han orket ikke idag og er borte i helgen dessverre. Skal dog se etter gråe kaninuser når vi reiser dit uansett, så sant jeg husker det. 1 Siter
Anette Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Tror kanskje jeg har en ganske ubrukt grå kanin hundene fikk til jul ifjor (de får to bamser hvert år :-P). Evnt så er jeg så ofte innom ikea at om Nemi har bomtur kan jeg sjekke Furuset :-P 1 Siter
Helianthus Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Vi har en som ungene har glemt og som knapt er brukt. Skal jeg sende deg den? Den er til vask as we speak Siter
Raksha Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Vi har en som ungene har glemt og som knapt er brukt. Skal jeg sende deg den? Den er til vask as we speak Ååh jatakkk! Sender deg pm 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Kun beige på IKEA Kristiansand Siter
Wednesday Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Jeg har en her som ingen bryr seg om. Fant den fram nå, men jeg er seriøst usikker på om den er brun eller grå?? Så du den da du var på besøk? Er det riktig? Isåfall kan jeg sende den! Siter
Artemis Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Jeg synes at kaninen på bildet med Ida er beige, ikke grå. Er jeg fargeblind? Siter
Perfect Image Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Jeg synes at kaninen på bildet med Ida er beige, ikke grå. Er jeg fargeblind? Jeg har tenkt det samme, men turde ikke å si noe for det var sikkert mitt fargesyn som feila Siter
Raksha Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Jeg har beige her, den er brunere enn den grå. Det er ikke veldig stor forskjell i fargene, men Ida sier at den andre funker ikke. Du må gjerne sende den uansett @Wednesday Siter
Wednesday Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Jeg har beige her, den er brunere enn den grå. Det er ikke veldig stor forskjell i fargene, men Ida sier at den andre funker ikke. Du må gjerne sende den uansett @Wednesday Da gjør jeg det på mandag Sende meg adressen din! 1 Siter
Raksha Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2014 Nå er det endel kaniner på vei hit, så tror vi setter en stopp for flere nyinnkjøpte Ninenkopier. Tusen tusen takk soniser! 2 Siter
Recommended Posts