Gå til innhold
Hundesonen.no

Cavailer angrepet av rotweiler


mushi
 Share

Recommended Posts

Usj, slikt må være så ekkelt.

Tøft gjort å legge seg over hunden for å beskytte den. Skjønner ikke hva eieren av rottisen skal ha hund for hvis h*n ikke tar seg av den?!

Nå har vi jo bare en side av saken, så det er jo ikke sikkert det er så galt som det kan høres ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, slikt må være så ekkelt.

Nå har vi jo bare en side av saken, så det er jo ikke sikkert det er så galt som det kan høres ut.

Nei selvfølgelig men hvis det stemmer at hunden bor på en liten veranda og ikke får ut for å bæsje en gang så høres det ut som et trist hundeliv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm jeg vet ikke helt jeg, jeg skjønner at dama er redd, med god grunn! Men et avlivningsvedtak kan vel ikke kun baseres på at angrep som resulterte i et kutt i fingern som trengte to sting. Det må vel være en større helhet bak et slikt vedtak. Hundeangrep skjer, og en virkelig sinna rottis som VIL ta hunden, da tenker jeg at man fort snakker større skader enn et lite kutt.

Jeg håper dama slipper å møte rottisen på tur, men her ser jeg faktisk andre mulige alternativer enn avlivning.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm jeg vet ikke helt jeg, jeg skjønner at dama er redd, med god grunn! Men et avlivningsvedtak kan vel ikke kun baseres på at angrep som resulterte i et kutt i fingern som trengte to sting. Det må vel være en større helhet bak et slikt vedtak. Hundeangrep skjer, og en virkelig sinna rottis som VIL ta hunden, da tenker jeg at man fort snakker større skader enn et lite kutt.

Jeg håper dama slipper å møte rottisen på tur, men her ser jeg faktisk andre mulige alternativer enn avlivning.

Tenkte akkurat det samme som deg! Da måtte egentlig den ene hunden min også ha blitt avlivd da, fordi jeg var dum nok til å stikke hånden mellom han og en annen når de slåss. Dersom rottisen hadde vært ute etter henne så hadde hun nok fått et litt større sår enn et kutt som krevde kun to sting altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...