LilleZara Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 Som noen her vet,så har jeg en Boston terrier i fosterhjem. Hun har ikke underull,heller ikke så mye kroppsfett og synes allerede at det er kaldt ute. Problemet er at vi vet ikke hvor lenger vi kommer til å ha henne,så det å bruke flere tusen kr på klær til henne har jeg ikke mulighet for akkurat nå. (Hadde jeg visst at vi skulle ha henne i et år,så hadde vi selvsagt kjøpt inn når vi får lønn,for da hadde vi visst at det kom til å bli god bruk for klærne og verdt invisteringen) Det jeg lurer på er om noen kanskje har noe hundeklær som dere vil "donere". Trenger ikke være noe fine greier,gjør ingenting med flekker ol.,bare det hjelper henne å holde seg litt varm. Vi trenger egentlig det meste av ytterklær. Hennes mål: Rygg:32cm Hals:25cm Bryst:39cm Hilsen ei som blir skikkelig takknemmelig for bidrag! Siter
Annik Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg har hjemme, og hva som ligger igjen nedpakket i kjelleren min sammen med resten av flyttelasset. Men jeg kan se om jeg finner noe når jeg kommer hjem litt senere Siter
Kaja Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 Jeg har en god del jeg ikke bruker, noe som også er bittelitt stort til Kua (hun er 30 i ryggen men er nok smalere enn en boston. Kan gå igjennom det i morgen og se Siter
LilleZara Skrevet 9. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2014 Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg har hjemme, og hva som ligger igjen nedpakket i kjelleren min sammen med resten av flyttelasset. Men jeg kan se om jeg finner noe når jeg kommer hjem litt senere Jeg har en god del jeg ikke bruker, noe som også er bittelitt stort til Kua (hun er 30 i ryggen men er nok smalere enn en boston. Kan gå igjennom det i morgen og se Åh,fantastisk! Dere er snille Siter
Lola Pagola Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 Går det ikke an å stappe henne inn i en manne-raggsokk? Klippe hull til bein og hode Siter
xxx12345 Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 Ermer fra avlagte fleece- eller ullgensere. Siter
Snoffe Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 sparkjøp har noen dekken til hund som koster hundre kroner. Helt greie dekken Siter
Guest Yellow Skrevet 9. September 2014 Rapporter Skrevet 9. September 2014 Har gitt bort det jeg hadde til overs alt (som sikkert hadde vært litt for stort uansett), men Hooks.no har en del billig hvertfall. Siter
LilleZara Skrevet 9. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2014 Går det ikke an å stappe henne inn i en manne-raggsokk? Klippe hull til bein og hode Så liten er hun ikke Ermer fra avlagte fleece- eller ullgensere. Ja,kanskje,jeg får se om jeg finner noe å bruke. Det er helst jeg som bruker ull-fleece her i hus,og jeg bruker xs,så det blir litt lite til henne. sparkjøp har noen dekken til hund som koster hundre kroner. Helt greie dekken Har gitt bort det jeg hadde til overs alt (som sikkert hadde vært litt for stort uansett), men Hooks.no har en del billig hvertfall. Takker for tips! Siter
Rocket Skrevet 10. September 2014 Rapporter Skrevet 10. September 2014 Hooks hadde nylig salg på bla dekken, halv pris av salgspris. (Lå i en kurv ved glassveggen ved hundeutstyret) Kjøpte et greit Showmaster regndekken med for til 50kr der for en 10dager siden ca. Siter
LilleZara Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2014 Hooks hadde nylig salg på bla dekken, halv pris av salgspris. (Lå i en kurv ved glassveggen ved hundeutstyret) Kjøpte et greit Showmaster regndekken med for til 50kr der for en 10dager siden ca. Takk for tips! Kommer til å ta turen bort der 1 Siter
Recommended Posts