Gå til innhold
Hundesonen.no

Flex


Oda
 Share

Recommended Posts


Jeg er 32 år og bor i Bergen med samboer. Jeg jobber som rehabiliteringsassistent på Østlandet hvor jeg jobber med mennesker som har mistet synet helt eller delvis. Jeg underviser i punktskrift, data, tekniske hjelpemidler og kjøkken. Jeg jobber i turnus på én eller to uker, litt ettersom. Ellers liker jeg å susle på kjøkkenet, lese/skrive, organisasjonsarbeid osv.

Jeg har hatt hund i 11 år. Akkurat nå har jeg labradoren Flex som min 3. førerhund som jeg fikk 28. april 2014. For dere som har Norges Blindeforbunds førerhundkalender, finner dere et valpebilde av Flex i august 2014.

Flex er en rolig hund. Han er flink i sele og jobber konsentrert og generelt bra. Det er tydelig at han trives med jobben sin, for halen går frem og tilbake, og selvsagt får han myyye ros og godbiter når han gjør noe riktig. I skogen får han boltre seg fult og helt og det synes han er gøy :) Det er sundt med trim for både hode og kropp.

Det er fantastisk å få det privilegiet det er å ha førerhund. Jeg kan gå ut når jeg vil og jeg kan gå trygt, for Flex leder meg unna hindringer.

Håper jeg får nytte av denne siden. Ser i hvert fall interessant ut!

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsthilsner alle sammen! :D Koselig å bli møtt av en slik positiv gjeng ;)

Jeg har ikke så mange bilder av Flex enda. Jeg er avhengig av at noen tar bilder for meg, men et par bilder har jeg... Legger de ut under bildekategorien i nær fremtid ;) Ha litt tål med meg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss! :D Så utrolig artig å få høre hvordan det er med førerhund. :)

Takk igjen ;)

Hvis det er ønskelig, kan jeg jo opprette en tråd under "Hundeprat" med informasjon og spørsmål om førerhund... :) Alltid fint med viktig og nyttig informasjon...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...