Henriettebah Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Hei,hei! Har ikke vært aktiv her på noen år så da tenkte jeg å presentere meg igjen! Mitt navn er Henriette, jeg er 23år gammel og jobber som vernepleier innen psykisk helse. Fikk min første hund med familien når jeg var 14år gammel, men etter jeg flyttet for å studere og deretter jobbe har jeg vært uten hund. Nå er endelig tiden kommet til at jeg skal få min helt egne hund, en Irsk softcoated wheaten Terrier som heter Eddie Han kommer fra Kennel Finest Call og jeg er så heldig at jeg har fått besøke valpene flere ganger helt fra de var små. Av de to hannhundene ble det tilslutt Eddie som ble min, og jeg henter han til fredag. Planen er å etterhvert få han godkjent som terapihund slik at jeg kan bruke han i jobben min som vernepleier. Vi kommer også til å prøve oss på utstilling, agility, spor osv alt etter hva vi syns er morro! Her kommer noen bilder av skjønningen Og her kommer et bilde av meg med Eddie og broren. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Hei, og gratulerer så mye med valp Eddie er jo bare helskjønn - forventer massivt bildespam når du har hentet han hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Hei, og gratulerer så mye med valp Eddie er jo bare helskjønn - forventer massivt bildespam når du har hentet han hjem Tusen takk Tror ikke det blir noe problem med bildespam, hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Velkommen hit, og gratulerer med valp. Wheaten er fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Velkommen hit, og gratulerer med valp. Wheaten er fine hunder Tusen takk ja er så klart enig i at de er fine hunder! Gleder meg til å hente lille gutten i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urbanlundie Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Spent på å se bilder nå :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 14. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2014 Har vært uten data denne uka, så har ikke fått lagt inn noe bilder, men her kommer et lite utvalg fra første uka hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 14. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts