roxie88 Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Noen som har en elev-trekant for norske redningshunder å selge? Den heter sikkert noe annet men satser på at dere skjønner hva jeg mener ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Haha feil forum kanskje? Whopsiii - moderatorer? Edit: Eller det ble kanskje rett likevell 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Den finnes i redningsbutikken og er ikke særlig dyr, sånn om det ikke dukker opp noen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Den finnes i redningsbutikken og er ikke særlig dyr, sånn om det ikke dukker opp noen her. Takk for tips, må kjøpe den der hvis ingen har men tenkte det kanskje gikk litt raskere hvis noen her inne hadde en til overs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Bumpibump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Tror nok det går raskere å bestille fra redningsbutikken (nrh sin butikk) Mange syr disse trekantene inn/ut slik at de sitter som støpt på deres hunder - og de blir fort ødelagt i trær og slikt, så er sikkert ikke mange som har noen til overs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Tror nok det går raskere å bestille fra redningsbutikken (nrh sin butikk) Mange syr disse trekantene inn/ut slik at de sitter som støpt på deres hunder - og de blir fort ødelagt i trær og slikt, så er sikkert ikke mange som har noen til overs Har bestilt en derifra men så at de har hatt ferie så de ligger langt etter med utsending av bestillinger så det tar nok litt tid før de sender ut tenker jeg Også tenkte jeg at hvis jeg fikk tak i to skulle jeg prøve å sy den ene til et slags tjenestedekken, bikkja mi er så liten at den vanlige trekanten er egentlig for stor for ham 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts