Evelina Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Har en valp som er høyere bak enn foran. Har målt at valpen er to-tre cm høyere bak enn foran. Valper vokser litt i rykk og napp men tror dere hun vokser to-tre cm mer foran sånn at ryggraden blir rett? Siter
tulip Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Åjada, de aller fleste retter seg opp etterhvert. Min egen har vært gørrstygg i overlinja i to måneder, nesten 10 cm høyere bak enn foran og derfor karpe i tillegg siden hun er så kort i ryggen. Det begynner å jevne seg ut nå, hun ser jo nesten skapelig ut 2 Siter
soelvd Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Tror ingen av mine hunder har sluppet unna en periode der de ikke er like høye foran og bak Siter
Evelina Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2014 Så da er det ganske stor sannsynlighet at hun blir høyere ved manken? Siter
tulip Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Så da er det ganske stor sannsynlighet at hun blir høyere ved manken? 99.9% sikkert Hvor gammel er hun, og liten-, medium-, stor- eller gigantrase? Siter
Evelina Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2014 Hun er 7 måneder og kommer til å bli mellomstor Siter
Malamuten Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Alle vokser slik i rykk og napp og de aller aller fleste kommer etter på maken slik at de enten får rett rygg eller litt hellende rygg. Noen gjør ikke det (slik som min) men det vet man jo ikke før de er voksne og det er jo uansett ikke noe man kan gjøre med det, det går jo på genene de har fått. Siter
Kaja Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Åjada, de aller fleste retter seg opp etterhvert. Min egen har vært gørrstygg i overlinja i to måneder, nesten 10 cm høyere bak enn foran og derfor karpe i tillegg siden hun er så kort i ryggen. Det begynner å jevne seg ut nå, hun ser jo nesten skapelig ut Helt ot, men bilder av vidunderet da? 1 Siter
tulip Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Helt ot, men bilder av vidunderet da? Det er en grunn til at det ikke er postet bilder av a, hu er shctøgg... Siter
Kaja Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Det er en grunn til at det ikke er postet bilder av a, hu er shctøgg... Pm med bilder da Siter
bernertryne Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Står hun "ordentlig" da? Det har jo også litt å si Siter
Recommended Posts