Gro Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Er det noen som har litt mer teknisk innsikt enn meg når det gjelder bildebehandling? Jeg skal lage et bilde av en fjording med bart (ja, ikke spør), og har en tegning av en fjording og en bart, og så skal barten "settes" på fjordingen. Hvordan gjør jeg dette på enklest mulig måte? Jeg klarer å sette "bartebildet" over fjordingen i powerpoint, men, problemet er jo at bildet av barten også har masse hvitt rundt selve barten. Hvordan får jeg klipt vekk dette? Hva slags program er det enklest å bruke til dette og hva gjør jeg? Jeg har tilgang til power point, paint, word, lightroom, publisher og andre vanlige programmer. Hjelp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Ingen av de programmene du har vil gjøre det særlig bra. Jeg har photoshop og kan fikse det om du sender meg bilder på mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 27. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Ingen av de programmene du har vil gjøre det særlig bra. Jeg har photoshop og kan fikse det om du sender meg bilder på mail? Å, så fantastisk snilt! Send meg mailen din på pm, så sender jeg bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 [email protected] haster det? Får ikke gjort før i morgen kveld:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 27. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 [email protected] haster det? Får ikke gjort før i morgen kveld:/ Morgen kveld går supert! Sender deg bildene i morgen tidlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Evt kan du bruke paint og tegne bart på hesten Men ulike bildebehandlingsprogram er best til å slå sammen to bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 (ja, ikke spør) Jo, jeg må spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Jo, jeg må spørre? He he, jeg skal i utdrikningslag og ha med et bilde, sang eller ting til bruden. Også skal hun gjette hva som er fra hvem. Og tilknytningen jeg har til bruden er at vi hadde hestene våre på samme stall i bartebyen Altså må det bli en fjording (som jeg hadde) med bart! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 He he, jeg skal i utdrikningslag og ha med et bilde, sang eller ting til bruden. Også skal hun gjette hva som er fra hvem. Og tilknytningen jeg har til bruden er at vi hadde hestene våre på samme stall i bartebyen Altså må det bli en fjording (som jeg hadde) med bart! Så oppfinnsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Fikk aldri mail:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Jeg måtte bare prøve, jeg klarte ikke å få ut bildet av en fjording med bart fra hodet Både barten og fjordingen er stjålet fra google 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Du kan gjøre det i paint, mer tungvindt enn photoshop, men det går ' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 2. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Fikk aldri mail:( Hæ? Jeg tenkte ja, ja, jeg fikk ikke svar, også greide jeg å fikse det sånn passe sjøl For jeg var helt sikker på at jeg sendte mail, husker at jeg knota med vedleggene og greier, men jeg finner den ikke igjen i sendte elementer. Så da ble den nok ikke sendt da! Men takk for tilbudet uansett! Jeg fikk det til i PowerPoint ved å bruke en sånn "fjern bakgrunn" -knapp. Ble sånn passe fint, men poenget kom jo fortsatt tydelig fram 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts