Gå til innhold
Hundesonen.no

Kul på halsen


Kaja
 Share

Recommended Posts

Kua har en avlang asymetrisk kul på siden av halsen, på det største er den på str med en drue, på det minste en ert. Den er hard, men jeg kan på en måte ta rundt den. Hun er tre år.

Den har kommet gradvis men fort (over en uke). Hva kan dette være?

Skal selvsagt ringe dyrlegen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kua har en avlang asymetrisk kul på siden av halsen, på det største er den på str med en drue, på det minste en ert. Den er hard, men jeg kan på en måte ta rundt den. Hun er tre år.

Den har kommet gradvis men fort (over en uke). Hva kan dette være?

Skal selvsagt ringe dyrlegen i morgen.

Vokser det hår over den? Katten min hadde noe lignende på halsen, hårløs og hard, lå i skinnet. Viste seg å være en godartet svulst. Ble fjernet, og har ikke sett noe mer til den. Alternativt kan det være en byll eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser det hår over den? Katten min hadde noe lignende på halsen, hårløs og hard, lå i skinnet. Viste seg å være en godartet svulst. Ble fjernet, og har ikke sett noe mer til den. Alternativt kan det være en byll eller noe?

Det er hår over ja, den virker ikke vond. Kan trykke og styre uten reaksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den ligger ved skuldra, kjenner den også.

Aha...da vet jeg ikke..kanskje fettkul eller en byll som har blitt hard?

Jeg husker når jeg gikk på massasjeskolen og hadde en av mine første massasje pasienter.

Satt og masserte, plutselig så kjente jeg en kul, jeg ble nok helt rar, for eier spurte hva det var og da måtte jeg jo si at jeg hadde funnet en kul.

Heldigvis kjenner jeg eier godt så vi fikk oss en liten latter, men da lærte jeg i alle fall at chippen kan kapsle seg inn og bli en kul :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...