Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi kom på 1450kr hos Strømsø for HD/AD, rygg, sedasjon, konsultasjon, attest, CD med alle røntgenbildene og dobbelt sett av albuer :)

Ja er en grunn til at jeg kjører fra kongsvinger til eiker for alt unntatt vaksiner.. Billig og kvalitet.

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Skrevet

Vi kom på 1450kr hos Strømsø for HD/AD, rygg, sedasjon, konsultasjon, attest, CD med alle røntgenbildene og dobbelt sett av albuer :)

Det var en voldsomt bra pris. Oppdater gjerne om du får tilbakemeldinger om at hunden ligger feil osv.

For mye utskiftning av personal er aldri bra, spesielt ikke når det gjelder hd/ad, nesten hele jobben er få å hunden til å ligge helt riktig (gjaldt forøvrig en annen klinikk)

Skrevet

 

Det var en voldsomt bra pris. Oppdater gjerne om du får tilbakemeldinger om at hunden ligger feil osv. 

 

For mye utskiftning av personal er aldri bra, spesielt ikke når det gjelder hd/ad, nesten hele jobben er få å hunden til å ligge helt riktig (gjaldt forøvrig en annen klinikk)

De er dyktige på røntgen, tror ikke de har noe dårligere kvalitet enn andre klinikker. De bruker like mye tid som andre gjør på hver enkelt pasient. Eieren har en policy om at det skal ikke koste det hvite ut av øya å ta hunden til veterinær.

Til sammenlikning så opererte jeg en hund for ocd der, det kostet ca 6000 kr for 4 år siden. Oslo dyreklinikk skulle ha 35.000.

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Skrevet

Det var en voldsomt bra pris. Oppdater gjerne om du får tilbakemeldinger om at hunden ligger feil osv.

For mye utskiftning av personal er aldri bra, spesielt ikke når det gjelder hd/ad, nesten hele jobben er få å hunden til å ligge helt riktig (gjaldt forøvrig en annen klinikk)

Har fått tilbakemeldinger på at hunden var lagt meget pent ifht hoftene (iallefall), de tok seg god tid med ryggen og gjorde en grundig undersøkelse av den. Jeg er veldig fornøyd med besøket, så gjenstår det å se om NKK er like fornøyd med bildene :)

Skrevet

@Gråtass

 

Takk for tips, da har de fått opptil flere nye kunder. 

Som sagt er en grunn til at jeg kjører 20 mil en vei.... Jeg kastrerte en tispe der (planlagt pyometra) kostet 4500kr, lokale vet her skulle ha 12.000 kr. Trakk en rovtann 1500 kr mot ca 4500. De er flinke, god service og har forstått at lav pris gir flere kunder! Nye lokaler med moderne utstyr. Anbefales både Eiker og Strømsø!

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Skrevet

Som sagt er en grunn til at jeg kjører 20 mil en vei.... Jeg kastrerte en tispe der (planlagt pyometra) kostet 4500kr, lokale vet her skulle ha 12.000 kr. Trakk en rovtann 1500 kr mot ca 4500. De er flinke, god service og har forstått at lav pris gir flere kunder! Nye lokaler med moderne utstyr. Anbefales både Eiker og Strømsø!

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Liker fornuftige mennesker, de tjener nok gode penger selv om de ikke tar så stive priser, antall tilbakevendende kunder er faktisk enormt viktig.

Har brukt Fjeld i Oslo i flere år, det er et trygt valg for alt av kirurgiske inngrep og prisen er svært lav der også. Bakdelen der er at det ikke er en klinikk, man må forholde seg til telefontider og han har ikke røngten.

Skrevet

Som sagt er en grunn til at jeg kjører 20 mil en vei.... Anbefales både Eiker og Strømsø!

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Enig! Jeg kjører også herfra ned ditt hvis det skal være noe. 1300 kr tok de for å trekke tannen til Oliver, Og veterinæren her oppe skulle ha 4100 kr minimum :lol:

Jeg har røntget 3 hunder der forresten, alle har vært fri.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...