Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med lani og pi, samt har stand :-)

Kan nå meddele at arrangør har sendt en meget ok og seriøs mail. Tommel opp!

Bare 2 skoledager igjen, så hopper jeg på morgenflyet til vakre Bergen

Skrevet

Sånn som utstillinger er, så blir det nok rikelig med tid til å lande unasett :P

Sant! Men jeg kjenner linjene, og han er halvt min, jeg vet hvordan han er.. Litt vill og gæærn :wub: Så han har neppe vondt av å henge der en stund :lol:

Skrevet

Er de veldig strenge på alder der oppe? Jeg har litt lyst å ha med meg lumi for litt miljøtrening, men vil ikke ha henne med om vi ikke kommer inn da jeg ikke vil ha henne i bilen så lenge :P

Skrevet

Er de veldig strenge på alder der oppe? Jeg har litt lyst å ha med meg lumi for litt miljøtrening, men vil ikke ha henne med om vi ikke kommer inn da jeg ikke vil ha henne i bilen så lenge :P 

Ville ikke tatt sjansen. Ser uansett ikke grunn til å ta med så liten valp inn :) Hun får vel dratt på nok når hun er gammel nok.
Skrevet

De pleier å sjekke vaksinasjonskort ihvertfall.

Hun kan vel miljøtrenes på området utenfor? Er jo mer en nok som skjer der :)

@Ane

Er på mobil selv så gidder ikke styre med bilder. Men gr 8 går ihvertfall lørdag. Gr 1, spisshunder og selskapshunder går søndag.

Det var de jeg husket :P

PM ligger også på BSBK sin hjemmeside.

• Like 1
Skrevet

De pleier å sjekke vaksinasjonskort ihvertfall.

Hun kan vel miljøtrenes på området utenfor? Er jo mer en nok som skjer der :)

Jo men vil ikke ha henne så lenge i bilen og jeg ønsker jo å se hunder i ringen :P hun får bli hjemme :)
Skrevet

Godtar de en skriftlig bekreftelse på at puddingen er vaksinert fra veterinær som "erstatning" for vaksinasjonskort? Glemte passet hjemme på østlandet, så litt krise - men fått skriftlig bekreftelse fra veterinær jeg kan skrive ut da med batchnummer, ID-nummer, dato og lignende :)

Skrevet

Usikker om jeg kommer i morgen for å se på. Jeg har egentlig turplaner for å plukke sopp, men spørs om vi gidder med den værmeldingen :lol: Blir i såfall kanskje at jeg tar med Tidi og trener litt :) Vi får se.

Skrevet

Oliver BIR valp :D Lille flat rød, men veldig veldig fornøyd :)

Det var virkelig fortjent også :) Rett og slett en nydelig kar! :)

Gentle og Hurry fikk excellent med veldig gode kritikker. Era ble 4. BTK med CERT :)

Skrevet

Khal er skikkelig sliten etter å ha sett på mange hunder, og ikke få lov til å hilse på dem! Så han sover meeeget godt nå!

Spent på hvordan det går med han i morgen!

• Like 2