Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror du får en bestilling av gubben min til jul Om han ikke klarer å få til dette med str så er det xxxs og grønn hyyyysj!

Pakken kom i dag Vesten er xs og romslig til meg, men som dere ser så drukner jeg ikke i den Jeg har singlet og fleecejakke under. Jeg kunne kanskje gått for en xxs, men da tror jeg den kanskje

Skal sjekke litt meir i måra:) Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lag

Skrevet

Hund som hobby og hundeliv har ikke disse inne, da må det i såfall bestilles inn til butikken.

Da er det vel bare å ta kontakt med de andre som står som forhandler der?

Skrevet

Tar alt frå 4 dagar til 2 veker å få dei fra Finland og inn på lager. Agilityvestane er heilt knall! ;)

Har du flere mer mål på de enn bare brystvidden? I hvert fall lengden :)

Skrevet

Har du flere mer mål på de enn bare brystvidden? I hvert fall lengden :)

Skal sjekke litt meir i måra:)

Tar du de inn? Er det du som har Hundeliv? :)

Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lager;)

• Like 1
Skrevet

Jeg tenkte på å b

Skal sjekke litt meir i måra:)

Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lager;)

Jeg tenkte på å bestille fra deg :) Hvordan er de i str? Jeg er 100 rundt brystet, har litt midje og litt breie hofter. Bruker medium til vanlig, men ser ut som jeg burde ha S i denne?

Skrevet

Dei er veldig romslige:) fleire som har bestilt seg for store vestar. På agilityvesten skal en legge til 10-18 cm på brystmålet for å få rett størrelse. (Dette er endra etter vi la til teksten i nettbutikken, må nok oppdaterast i måra;)) Om du då vil ha den litt romslig er sikkert s mest passelig, men det kan sjå ut som en Xs vil passe og, men sitte litt tettare;)

• Like 1
Skrevet

Jeg vil egentlig ha en som ikke ser ut som en potetsekk, som mange sånne vester gjør, men vet ikke om jeg tør å bestille en xs, det høres så feil ut :P

Søren at jeg ikke får prøvd en, er så slitsomt å bestille i feil str :/ Og jeg må ha den til kurs nest siste helga i september :P

Skrevet

I know;) eg endar som oftast opp i xl.. Bestilte meg helsitarvest i L, men må nok ha meg en i M;) Ei som bruker L i hurtta sin svarte vest, passar i en Xs-agilityvest frå helsitar.. Då er hurttaen litt posete på ho, og helsitaren omtrent perfekt;)

Skrevet

Hmm... Kva farge tenker du å ha? Vi kan jo bestille inn både s og xs;) så om du bestiller en av dei så har vi en du kan bytte til om størrelsen er feil?;) blir litt langt fra flisa og bort hit for å prøve;)

• Like 1
Skrevet

I know;) eg endar som oftast opp i xl.. Bestilte meg helsitarvest i L, men må nok ha meg en i M;) Ei som bruker L i hurtta sin svarte vest, passar i en Xs-agilityvest frå helsitar.. Då er hurttaen litt posete på ho, og helsitaren omtrent perfekt;)

Hmm... Jeg har M i Hurtta sin lifeguardvest, har god plass i den med tykk jakke under. Hmm... Men om en feks kunne fått mål nederst på vesten så kan jeg måle hoftene mine :P Og så kan jeg måle min Hurttavest.

Du bruker xl til vanlig, men bør ha Helsitarvest i M?

Skrevet

Hmm... Kva farge tenker du å ha? Vi kan jo bestille inn både s og xs;) så om du bestiller en av dei så har vi en du kan bytte til om størrelsen er feil? ;) blir litt langt fra flisa og bort hit for å prøve;)

Hihi ;) Tenker på limegrønn :)

• Like 1
Skrevet

Hmm... Jeg har M i Hurtta sin lifeguardvest, har god plass i den med tykk jakke under. Hmm... Men om en feks kunne fått mål nederst på vesten så kan jeg måle hoftene mine :P Og så kan jeg måle min Hurttavest.

Du bruker xl til vanlig, men bør ha Helsitarvest i M?

Skal prøve å få tak i mål på Xs til deg ganske fort;) jepp, xl/l i vanlige jakker og sånn, M i helsitar;) Får aaaaaakkurat på meg en lifeguard-S men daaaa er den pølseskinn;)

Skrevet

Hmm... Jeg tror lifeguard i S ville blitt en smule trang på meg også, i M er den passe romslig. Ser for meg at den kan bli trang over hoftene i S. Jeg bruker M i jakker, men er det en romslig jakke kan jeg bruke S :) Så jeg er nok en M.

Kjempefint, jeg vil bestille asap, helst i går liksom :P

Skrevet

Nesten heilt sikker på du må ha xs;) sender avgårde ei bestilling i måra, er komt nokre andre bestillingar i helga også, så er vel på tide å begynne å bygge opp litt helsitar-lager!;);)

Skrevet

Nesten heilt sikker på du må ha xs;) sender avgårde ei bestilling i måra, er komt nokre andre bestillingar i helga også, så er vel på tide å begynne å bygge opp litt helsitar-lager! ;);)

Supert! Avventer litt med å legge inn bestilling i nettbutikken din da, siden du uansett legger inn bestilling i morgen :) Så rekker du kanskje å finne noen mål. Hvis jeg passer i en xs skal jeg leve lenge på den og ikke fortelle noen at de er store i størrelsen :P

Men tror du jeg da vil få en xs over en tykk jakke/vinterjakke?

Her er meg med Hurtta sin i M, sier kanskje ikke så mye, med skalljakke og t skjorte under og vesten full av leker og godbiter :P

14837450527_4d7118ac22.jpg

Skrevet

@mnika

Jeg er 90 rundt puppa og har hofter, bruker som regel S til vanlig, men vil gjerne ha plass til tjukk jakke under vesten. I følge måletabellen bør jeg ha xxs, men det høres jo litt lite ut? Altså treningsvesten, ikke agility.

Hvis det blir helt krise feil, er det mulig å bytte? Jeg tenker forresten på svart, hvis det skulle ha noe å si :)

Skrevet

@mnika

Jeg er 90 rundt puppa og har hofter, bruker som regel S til vanlig, men vil gjerne ha plass til tjukk jakke under vesten. I følge måletabellen bør jeg ha xxs, men det høres jo litt lite ut? Altså treningsvesten, ikke agility.

Hvis det blir helt krise feil, er det mulig å bytte? Jeg tenker forresten på svart, hvis det skulle ha noe å si :)

Om du vil ha tjukk jakke bør du kanskje ta XS i vanlig treningsvest, sidan en skal legge til 15-23 cm på målet for å finne størrelsen:)

Klart bytting går fint, det kan en vel bruke angreretten til? ;) Avventer til i ettermiddag med å sende bestilling i tilfelle det kjem inn fleire =)

Skrevet

Supert! Avventer litt med å legge inn bestilling i nettbutikken din da, siden du uansett legger inn bestilling i morgen :) Så rekker du kanskje å finne noen mål. Hvis jeg passer i en xs skal jeg leve lenge på den og ikke fortelle noen at de er store i størrelsen :P

Men tror du jeg da vil få en xs over en tykk jakke/vinterjakke?

Her er meg med Hurtta sin i M, sier kanskje ikke så mye, med skalljakke og t skjorte under og vesten full av leker og godbiter :P

14837450527_4d7118ac22.jpg

Ho eg kjenner med XS har sendt inn vesten til brodering, så ho fikk ikkje tatt mål. Kan sende en mail til HelsiTar og få meir detaljerte mål eg :) Ta på deg tjukk jakke og mål rundt? "still inn" målebåndet på størrelsen på vesten 112/119, så ser du korleis vesten vil sitte?;)