Gå til innhold
Hundesonen.no

Forhandlere av Helsitar


Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Det håper eg og:) Har bestilt ny til meg sjøl i samme sendinga;) Sendte mail til Pekka i dag og spurte korleis dei låg an i dag;)

Då tar du på deg favorittvinterhundejakka og måler brystomkretsen og finner rett størrelse utifrå størrelsesoversikta på ønska vest:)

http://utstyrtilhund.no/butikk/treningsutstyr

Får vel kanskje gjøre det ja.

Jeg prøver en str mindre enn jeg bruker til vanlig, og har da tenkt at jeg skal kunne ha på meg tjukk vinterjakke under, i følge målene skal det gå på meg :)

Du kan kanskje ha en xs da? :)

Det føles veldig rart å skulle ha så liten størrelse på noe som skal være utenpå ytterjakke, men mulig det blir riktig. Kan du ikke si i fra om det blir riktig for deg med en størrelse mindre enn du pleier å bruke med vinterjakke under da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror du får en bestilling av gubben min til jul Om han ikke klarer å få til dette med str så er det xxxs og grønn hyyyysj!

Pakken kom i dag Vesten er xs og romslig til meg, men som dere ser så drukner jeg ikke i den Jeg har singlet og fleecejakke under. Jeg kunne kanskje gått for en xxs, men da tror jeg den kanskje

Skal sjekke litt meir i måra:) Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lag

Får vel kanskje gjøre det ja.

Det føles veldig rart å skulle ha så liten størrelse på noe som skal være utenpå ytterjakke, men mulig det blir riktig. Kan du ikke si i fra om det blir riktig for deg med en størrelse mindre enn du pleier å bruke med vinterjakke under da?

Jeg vet! Det var vanskelig å bestille S når jeg bruker M, og kan tro det var ekstra forvirrende at jeg i følge målene også kan passe en XS :P Ja, jeg kan si i fra :) Jeg har forresten Hurtta Lifeguardvesten i M og har god plass til vinterjakke under :) Jeg er en ganske normal medium tror jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken kom i dag :D

Vesten er xs og romslig til meg, men som dere ser så drukner jeg ikke i den :) Jeg har singlet og fleecejakke under. Jeg kunne kanskje gått for en xxs, men da tror jeg den kanskje kunne blitt litt trang på vinteren, men akkurat passe på sommeren :) Den ser jo også ekstra romslig ut siden lommene er store og står litt ut fra vesten. Tror jeg blir fornøyd med den, tar ikke sjansen på å bestille en str mindre :)

Nå ser ikke dere hvor god/liten plass jeg har inni, men jeg har ikke kjempesmal midje sett foran i fra. Tror den blir helt perfekt med enda tykkere klær under.

15091173537_d53698b37f.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre! Mamma syntes ikke jeg burde hatt en str mindre. Jeg kunne nok hatt det, men greit å ha litt plass også til feks vinterjakke.

Vesten var jo super! Godt at størrelsen var passelig:) Og "du skal ikkje ha mindre str" er vel tyyyypisk mamma-utsagn?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Pakken kom i dag :D

Vesten er xs og romslig til meg, men som dere ser så drukner jeg ikke i den :) Jeg har singlet og fleecejakke under. Jeg kunne kanskje gått for en xxs, men da tror jeg den kanskje kunne blitt litt trang på vinteren, men akkurat passe på sommeren :) Den ser jo også ekstra romslig ut siden lommene er store og står litt ut fra vesten. Tror jeg blir fornøyd med den, tar ikke sjansen på å bestille en str mindre :)

Nå ser ikke dere hvor god/liten plass jeg har inni, men jeg har ikke kjempesmal midje sett foran i fra. Tror den blir helt perfekt med enda tykkere klær under.

15091173537_d53698b37f.jpg

@Frida og fuglehundene Mulig frekt spørsmål, men hvor stor er du fra før av? Si det gjerne på PM om du ikke vil si det "høyt" :) Min vest døde i dag og vurderer om jeg skal bestille meg en slik ser du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frekt i det hele tatt :) Jeg tror jeg skreiv målene mine tidligere i tråden, husker de ikke nå :P Men jeg bruker medium til vanlig, har store pupper, så medium kan bli trangt over puppene. Men er medium/small på resten av overkroppen. For å si det sånn, om str er ganske normale så bruker medium å passe godt og ikke bli trangt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frekt i det hele tatt :) Jeg tror jeg skreiv målene mine tidligere i tråden, husker de ikke nå :P Men jeg bruker medium til vanlig, har store pupper, så medium kan bli trangt over puppene. Men er medium/small på resten av overkroppen. For å si det sånn, om str er ganske normale så bruker medium å passe godt og ikke bli trangt :)

Ja fant det, lønner seg å lese :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...