Gå til innhold
Hundesonen.no

Forhandlere av Helsitar


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror du får en bestilling av gubben min til jul Om han ikke klarer å få til dette med str så er det xxxs og grønn hyyyysj!

Pakken kom i dag Vesten er xs og romslig til meg, men som dere ser så drukner jeg ikke i den Jeg har singlet og fleecejakke under. Jeg kunne kanskje gått for en xxs, men da tror jeg den kanskje

Skal sjekke litt meir i måra:) Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lag

Har du flere mer mål på de enn bare brystvidden? I hvert fall lengden :)

Skal sjekke litt meir i måra:)

Tar du de inn? Er det du som har Hundeliv? :)

Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lager;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på å b

Skal sjekke litt meir i måra:)

Ja, tar inn etterkvart som folk bestiller:) håper på å ha inne en del på lager etter kvart;) mange størrelser og fargar å velge mellom, vanskelig å ha alt på lager;)

Jeg tenkte på å bestille fra deg :) Hvordan er de i str? Jeg er 100 rundt brystet, har litt midje og litt breie hofter. Bruker medium til vanlig, men ser ut som jeg burde ha S i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei er veldig romslige:) fleire som har bestilt seg for store vestar. På agilityvesten skal en legge til 10-18 cm på brystmålet for å få rett størrelse. (Dette er endra etter vi la til teksten i nettbutikken, må nok oppdaterast i måra;)) Om du då vil ha den litt romslig er sikkert s mest passelig, men det kan sjå ut som en Xs vil passe og, men sitte litt tettare;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ha en som ikke ser ut som en potetsekk, som mange sånne vester gjør, men vet ikke om jeg tør å bestille en xs, det høres så feil ut :P

Søren at jeg ikke får prøvd en, er så slitsomt å bestille i feil str :/ Og jeg må ha den til kurs nest siste helga i september :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know;) eg endar som oftast opp i xl.. Bestilte meg helsitarvest i L, men må nok ha meg en i M;) Ei som bruker L i hurtta sin svarte vest, passar i en Xs-agilityvest frå helsitar.. Då er hurttaen litt posete på ho, og helsitaren omtrent perfekt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know;) eg endar som oftast opp i xl.. Bestilte meg helsitarvest i L, men må nok ha meg en i M;) Ei som bruker L i hurtta sin svarte vest, passar i en Xs-agilityvest frå helsitar.. Då er hurttaen litt posete på ho, og helsitaren omtrent perfekt;)

Hmm... Jeg har M i Hurtta sin lifeguardvest, har god plass i den med tykk jakke under. Hmm... Men om en feks kunne fått mål nederst på vesten så kan jeg måle hoftene mine :P Og så kan jeg måle min Hurttavest.

Du bruker xl til vanlig, men bør ha Helsitarvest i M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kva farge tenker du å ha? Vi kan jo bestille inn både s og xs;) så om du bestiller en av dei så har vi en du kan bytte til om størrelsen er feil? ;) blir litt langt fra flisa og bort hit for å prøve;)

Hihi ;) Tenker på limegrønn :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg har M i Hurtta sin lifeguardvest, har god plass i den med tykk jakke under. Hmm... Men om en feks kunne fått mål nederst på vesten så kan jeg måle hoftene mine :P Og så kan jeg måle min Hurttavest.

Du bruker xl til vanlig, men bør ha Helsitarvest i M?

Skal prøve å få tak i mål på Xs til deg ganske fort;) jepp, xl/l i vanlige jakker og sånn, M i helsitar;) Får aaaaaakkurat på meg en lifeguard-S men daaaa er den pølseskinn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror lifeguard i S ville blitt en smule trang på meg også, i M er den passe romslig. Ser for meg at den kan bli trang over hoftene i S. Jeg bruker M i jakker, men er det en romslig jakke kan jeg bruke S :) Så jeg er nok en M.

Kjempefint, jeg vil bestille asap, helst i går liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten heilt sikker på du må ha xs;) sender avgårde ei bestilling i måra, er komt nokre andre bestillingar i helga også, så er vel på tide å begynne å bygge opp litt helsitar-lager! ;);)

Supert! Avventer litt med å legge inn bestilling i nettbutikken din da, siden du uansett legger inn bestilling i morgen :) Så rekker du kanskje å finne noen mål. Hvis jeg passer i en xs skal jeg leve lenge på den og ikke fortelle noen at de er store i størrelsen :P

Men tror du jeg da vil få en xs over en tykk jakke/vinterjakke?

Her er meg med Hurtta sin i M, sier kanskje ikke så mye, med skalljakke og t skjorte under og vesten full av leker og godbiter :P

14837450527_4d7118ac22.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mnika

Jeg er 90 rundt puppa og har hofter, bruker som regel S til vanlig, men vil gjerne ha plass til tjukk jakke under vesten. I følge måletabellen bør jeg ha xxs, men det høres jo litt lite ut? Altså treningsvesten, ikke agility.

Hvis det blir helt krise feil, er det mulig å bytte? Jeg tenker forresten på svart, hvis det skulle ha noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mnika

Jeg er 90 rundt puppa og har hofter, bruker som regel S til vanlig, men vil gjerne ha plass til tjukk jakke under vesten. I følge måletabellen bør jeg ha xxs, men det høres jo litt lite ut? Altså treningsvesten, ikke agility.

Hvis det blir helt krise feil, er det mulig å bytte? Jeg tenker forresten på svart, hvis det skulle ha noe å si :)

Om du vil ha tjukk jakke bør du kanskje ta XS i vanlig treningsvest, sidan en skal legge til 15-23 cm på målet for å finne størrelsen:)

Klart bytting går fint, det kan en vel bruke angreretten til? ;) Avventer til i ettermiddag med å sende bestilling i tilfelle det kjem inn fleire =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Avventer litt med å legge inn bestilling i nettbutikken din da, siden du uansett legger inn bestilling i morgen :) Så rekker du kanskje å finne noen mål. Hvis jeg passer i en xs skal jeg leve lenge på den og ikke fortelle noen at de er store i størrelsen :P

Men tror du jeg da vil få en xs over en tykk jakke/vinterjakke?

Her er meg med Hurtta sin i M, sier kanskje ikke så mye, med skalljakke og t skjorte under og vesten full av leker og godbiter :P

14837450527_4d7118ac22.jpg

Ho eg kjenner med XS har sendt inn vesten til brodering, så ho fikk ikkje tatt mål. Kan sende en mail til HelsiTar og få meir detaljerte mål eg :) Ta på deg tjukk jakke og mål rundt? "still inn" målebåndet på størrelsen på vesten 112/119, så ser du korleis vesten vil sitte?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...