bernertryne Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 (bilde ) født 22/04/12 Pølsedyrets favoritting her i livet er å spise, å løpe (helst løs), å leke gjemsel-innkalling, taco, å kjøre bil, å klatre, tørrfisk, å rulle seg i gress, å sitte bamse, og å boope pipeleker gjentatte ganger. Hun misliker sterkt å være våt i pelsen, og tar da på seg jobben å ommøblere stua i protest. Misliker også alle former for dekken, hunder som bjeffer, naboen, og grønnsaker. Vi har strengt tatt få ambisjoner utenom kosegris, fjellgeit, og familiehund. Lillebror @ putler med blodspor og LP og jeg putler med liksomagility og hundeparkour. Vi lar henne også trekke oss på ski/sykkel med eget liv som innsats. Pølsedyret er ei lita tispe med mye meninger, noe hun stort sett får lov til fordi det fører til instagram-verdige øyeblikk. (bilde meg) Til gjengjeld tolerer hun det meste vi finner på å gjøre med henne. (bilde ) (bilder meg) Fra å være en eneste stor unghund-orkan, ter hun seg ganske respektfullt med andre hunder nå som hun er blitt voksen. (bilder ) Mens i berner-lag har hun ingen hemninger... Hun er motebevisst... Men slettes ikke redd for å ta i et tak: (bilder ) (bilde ) (bilder meg) En skal tidlig krøkes for god turhund bli. (bilde ) (bilder meg) I likhet med vampyrer og zombier startet en endeløs hunger den dagen hun ble født, som seg hør og bør for en berner. 10 Siter
MiO Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Hun høres morsom ut, og ser veldig god og fin ut! 1 Siter
bernertryne Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2014 (bilder meg) Pølsedyret kom til oss som en bolle, men utviklet seg raskt til en pølse, en kanelsnurr, og Nudelbein, og dette er altså hvorfor. Hun er usedvanlig fotogen: (bilder meg) (hun tygger på en kvist altså) (bilder ) (bilde ) (bilder meg) Av og til synes hun jeg er teit. Hun er som snytt ut av nesa til mora Gozita: (bilder meg) Hun er ei linselus av dimensjoner: (bilder meg) Hun har ikke helt fått med seg at hun tilhører gruppe 2: (bilde meg) 7 Siter
Gjest Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Herlig personlighet som lyser av bildene! Og veldig pen! (Har vokst opp med bernere + at mamma har intet mindre enn 4 stk nå, så har litt å sammeligne med!) Siter
lucy Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Hun er nydelig! Hvor stor er hun? Siter
bernertryne Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2014 Hun er nydelig! Hvor stor er hun? Hun veier 38kg Siter
lucy Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 Hun veier 38kg Passelig str det Skulle gjerne hatt en lett, liten berner ♡ Siter
bernertryne Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 «En sjarmerende type av v.g. type. Kunne hatt litt mer benstamme. Fem. hode., en aning lang i kroppen noe som også synes i overlinja. Skulderbladet kunne vært litt mer tilbakelagt. Normalt vinklet bak. Nydelig pels og farge. Beveger seg med effektive steg men overlinje må stabiliseres, derfor premiegraden.» v/ dommer Maija Heinilä Jau jau! Pølsedyret har - med lillebror som handler - for andre gang i sitt liv prøvd seg på utstilling, hun logret som et uvær hele veien og oppnådde en blå slufse og en pølse nr 33. Vet ikke om det vil hjelpe på skulder/overlinje å bygge muskler foran ved kløv osv? Pølsa 2 år siden, etter å ha løpt som en kenguru gjennom ringen; "Excellent type and proportions. Excellent tail. Moves well when she wants. Well angulated. Needs ringtraining." Pølsa og kullsøster Maja Maja er mer interessert i kos enn utstilling Pølsa, derimot, nyter utstillingslivet Mor Gozita stakk innom Stabijen Delphi bare "hei" Bror Leon var også innom Et forsøk på gruppebilde med de tre musketerer Leon, Maja, og Pølsa Et vellykket forsøk på gruppebilde med Pølsa, Gozita, og Maja 2 Siter
Toril Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Herlige bilder av en herlig hund !!! 1 Siter
monstermunster Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 bildespam fra fjellet hunden er eksepsjonelt glad i å hoppe opp på stubber og steiner og rare utrykk pølsa mener jumbone er en essensiell del av fjelltur hun satte veldig pris på å rase rundt i endeløse skoger, helt vi løp på et jordvepsebol nå ser hun sånn ut derfor måtte hun få et nytt halsbånd, stakkar (bilde av Bernertryne) 5 Siter
mushi Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Så fin med sekk! Elsker bernere, virker som en flott rase! 2 Siter
Gjest Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Skikkelig fine bilder du tar av en herlig bernerjente! Personligheten lyser liksom ut av skjermen! Siter
bernertryne Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Noen bilder, tatt av @Fenriis; Pølsa insisterer på å være liten skje, selv når jeg bare har et usselt liggeunderlag å tilby Høstkolleksjonen 2014 5 Siter
TullBull Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Så herlig hun er, og så fin med lue 2 Siter
Mirai Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Veldig pen, og jeg må si jeg digger navnet! Så fint å se en berner som virker å være i skikkelig god form også . Denne tråden fortjener mer oppmerksomhet, den har jo så mange fine bilder. 2 Siter
Artemis Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Flotte bilder av en nydelig hund! Synes at det var en skikkelig flott og atletisk berner. 2 Siter
bernertryne Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Dere er nå greie! Siter
monstermunster Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 I går og i dag har jeg og dyret gjort meget fornuftige ting, som å bruke gammelt halloween-stasj til å ta diverse bilder i sann amerikansk stil med halloween-tema. Pølsedyret ble foret med ost av bernertryne kontinuerlig, og var meget fornøyd. 13 Siter
Gjest Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Herlige bilder, fineste Halloweentrynet jeg har sett idag! Siter
Guest lijenta Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Herlige bilder. Det var i grunnen en god grunn til å feire haloween Siter
mnika Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Hhi, heeeeeeerlige bilder!:) 1 Siter
bernertryne Skrevet 24. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2014 Pølsa har vært på kjøttrullkurs. Slikt er hardt arbeid, så det er viktig med pauser i blant. 7 Siter
Recommended Posts