Gå til innhold
Hundesonen.no

Loke på damejakt...

Mud

Recommended Posts

Skrevet

Dette er Loke sammen med den helt herlige tispa til søsteren min :)

Ps.mulig bildene er for store,får ikke ting helt til..

99517e0e.jpg

IMG_2075.jpg

IMG_2074.jpg

IMG_2073.jpg

IMG_2072.jpg

Skrevet

Ps.For de som synes veldig synd på Thinka så skal det sies at hun var like ille,bare ikke akkurat når disse bildene ble tatt :)

Skrevet

Herlig!!!! :) Loke er en bra fyr!! :mrgreen:

Er hun ren Schäfer eller...? Litt vanskelig å se, litt for mye action på bildene.. :oops:

Skrevet
Herlig!!!! :) Loke er en bra fyr!! :mrgreen:

Er hun ren Schäfer eller...? Litt vanskelig å se, litt for mye action på bildene.. :oops:

Moren er 1/4 elghund.Eller noe...Husker ikke helt hvor mye.Hun er prikk lik en Schæfer bortsett fra at hun har en rett rygg og tykkere pels.Nydelig :D

Det syntes Loke og forøvrig...

Skrevet

Moren er 1/4 elghund.Eller noe...Husker ikke helt hvor mye.Hun er prikk lik en Schæfer bortsett fra at hun har en rett rygg og tykkere pels.Nydelig :D

Det syntes Loke og forøvrig...

Syns ikke Loke at alle damer er deilige da....? :D

Hun så kjempe fin ut!! :DDu kjenner jo meg og Schäfere.......! :oops:

Skrevet
Syns ikke Loke at alle damer er deilige da....?  

Jo, det synes han! Til og med steriliserte (hilsen Bris)! :D:)

Blanding av schæfer og elgund? Ligner vel litt på en lapsk hun da? :D

Skrevet

Javel,så skal jeg ikke prøve å late som Loke er av den kostbare typen :oops:

Han gjør hundenorge billigere...Liker å si at han har en sunn kjønnsdrift jeg. :wink:

Skrevet
Javel,så skal jeg ikke prøve å late som Loke er av den kostbare typen :oops:

Han gjør hundenorge billigere...Liker å si at han har en sunn kjønnsdrift jeg. :wink:

Du får leie han ut til ALLE som vil ha valper :) Både rene og urene, hehe!

Skrevet
Komme hit til helgen du, så kan vi se hvem som er billigst ;D

*glede seg nesten syk til å være vipsevakt*

Da hadde de i det minste blitt "renraset" :wink:

Du bor så alt for langt unna..Flytte litt nærmere du tenker jeg :)

Skrevet
Chicka blunker fælt her og sier at han der vil hun leke med når hun blir frisk' date=' han var vist knakende kjekk. Love :wink:[/quote']

Ja, ikke sant? :wink: Loke er digg! :lol: Den kjekkasen...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...