Gå til innhold
Hundesonen.no

"Pen" jobbbukse som passer en blubb.


Raksha
 Share

Recommended Posts

HER har du mange sånne bukser som du spør etter, nå er det tilbud der også ;)

Jeg vet at DENNE og DENNE er veldig populære og den har plass til litt mage, vi som ikke har så mye mage kan oppleve den som litt for slakk der magen er :)

Ta en kikk der inne, de har veldig mye fint til en bra penge.

Takk for tispet, disse skal jeg prøve ut! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper bukser herfra. Sjekk måleskjemaet så er du rimelig sikker på å finne en som sitter godt!:

HER har du mange sånne bukser som du spør etter, nå er det tilbud der også ;)

Jeg vet at DENNE og DENNE er veldig populære og den har plass til litt mage, vi som ikke har så mye mage kan oppleve den som litt for slakk der magen er :)

Ta en kikk der inne, de har veldig mye fint til en bra penge.

Hurra! Takk! til dere begge :D

Endte med to billigbukser fra floyd og rett og slett bodyshaper (lang) etter tips fra @Line - men bukser er forbruksvare her i huset, så de siste på tilbud skal jeg snoke gjennom straks.

Og ler litt av dere som leser joggebukser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd sine stretchbukser med høyt liv er veldig fine for dem som har "mammamage" sånn som meg :P Dog dyre bukser som ikke holder all verdens (30 graders vask, noen modeller får fort "pels" og nupper), men supre bukser til finbruk! De typene er bare veldig slim fit da, og man må gå ned minst 2-3 størrelser, så anbefaler i såfall å prøve først :)

Damn... kjøpte nettopp en bukse i str 29, fordi jeg er en 29.. men så skulle jeg egentlig kjøpt den i 27 ish? =/ Haater buksene når de begynner å være "posete"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Takk! til dere begge :D

Endte med to billigbukser fra floyd og rett og slett bodyshaper (lang) etter tips fra @Line - men bukser er forbruksvare her i huset, så de siste på tilbud skal jeg snoke gjennom straks.

Og ler litt av dere som leser joggebukser :lol:

Jeg leste også joggebukser først :icon_redface::lol:

Nå fikk jeg også lyst på nye bukser, har så lite bukser nå som ser skikkelige ut, jeg HATER å handle bukser :getlost:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...