Gjest Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Tema: Doctor Who Hann 1: Pearls Legacy's Peter Hann 2: Pearls Legacy's Matt Hann 3: Pearls Legacy's David Hann 4: Pearls Legacy's Christopher Hann 5: Pearls Legacy's Mickey Hann 6: Pearls Legacy's Rory Tispe 1: Pearls Legacy's Rose Tispe 2: Pearls Legacy's River (Alternative hannhundnavn: Jack, S trax. Alternative tispenavn: Donna, Amy, Martha, Clara.) Edit: S trax er skrevet slik fordi forumet endrer det til straks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Tema: Doctor Who Hann 1: Pearls Legacy's Peter Hann 2: Pearls Legacy's Matt Hann 3: Pearls Legacy's David Hann 4: Pearls Legacy's Christopher Hann 5: Pearls Legacy's Mickey Hann 6: Pearls Legacy's Rory Tispe 1: Pearls Legacy's Rose Tispe 2: Pearls Legacy's River (Alternative hannhundnavn: Jack, S trax. Alternative tispenavn: Donna, Amy, Martha, Clara.) Edit: S trax er skrevet slik fordi forumet endrer det til straks... Eventuelt Riversong eller Melody Meeeen Dr.Who tema kan jo gjøres masse mer spennende en som så. Så utrolig mange kule episodenavn! Se her for oversikt over alle episoder: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Doctor_Who_serials F.eks (The) Firemaker (The) Brink Of Disaster (The) Day Of Darkness Hidden Danger (A) Change Of Identity (The) Bargain of Necessity Day Of Reckoning (The) End Of Tomorrow Flashpoint Desperate Measures Conspiracy Inferno (The) Wheel Of Fortune (The) Final Phase (A) Battle Of Wits Checkmate Air Lock Escape Switch (The) Steel Sky Black Orchid Timelash Dragonfire Silver Nemesis Bad Wolf (The) Parting Of The Ways (The) Girl In The Fireplace (The) Age Of Steel Love & Monsters Army Of Ghost Doomsday (The) Runaway Bride Utopia Time Crash Partners In Crime (The) Fires Of Pompeii Planet Of The Ood (The) Poison Sky Silence In The Library Forest Of The Dead Midnight (The) End Of Time (The) Time Of Angels Flesh And Stone (The) Pandorica Opens (The) Impossible Astronaut Day Of The Moon (The) Curse Of The Black Spot Night Terrors (The) Girl Who Waited Closing Time (The) Crimson Horror Nightmare In Silver Deep Breath Dark Water *Nerd* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 @Rocket Men men men må jo ha folkene jooo Neida, enig der, mye kule navn å få fra episodene! (Jeg bare tenkte ikke på akkurat det, men det kan vi la være å nevne ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 @Rocket Men men men må jo ha folkene jooo Neida, enig der, mye kule navn å få fra episodene! (Jeg bare tenkte ikke på akkurat det, men det kan vi la være å nevne ) Folkene Tror ikke jeg hadde klart å velge bare ett navn til en valp! Jeg griner like mye hver gang en av karakterene skal ut av serien Blir jo like glad i omtrent alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Ingvild var tidligere ute enn meg med Doctor who navn..Pearls Legacy's the Doctor Pearls Legacy's Sufflé girlPearls Legacy's The impossible girlPearls Legacy's the boy who waitedPearls Legacy's DoktordonnaPearls Legacy's Good Dalek 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Gjør som Ane, kanskje? Hunder i Disneyfilmer-kull Pearls Legacy's Stitch Pearls Legacy's Goofy Pearls Legacy's Copper Pearls Legacy's Benji Pearls Legacy's Pongo Pearls Legacy's Tramp Pearls Legacy's Perdita Pearls Legacy's Lady evt: Pearls Legacy's Bolt Pearls Legacy's Todd Pearls Legacy's Robin Hood Pearls Legacy's Pluto Pearls Legacy's Tito Pearls Legacy's Stella Pearls Legacy's Fifi Pearls Legacy's Percy Pearls Legacy's White Fang Pearls Legacy's Bolivar 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Tusen hjertelig takk for alle forslag til kennelnavn, for jeg var helt blank! Har ikke bestemt noe endelig, så tar gjerne mot flere forslag Vakre Enya med småtassene Bilde av hele gjenget - De to rosa prikkene er da tispene i kullet Tispe: Hannhund Tispe: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Tema: Diplom is Pearls Legacy's Sandwich Pearls Legacy's Tip Top Pearls Legacy's Pin Up Pearls Legacy's Lollipop Pearls Legacy's Royal Hassel eller Royal Trippel eller Royal Bar eller Royal Mini Pearls Legacy's Smash Pearls Legacy's Gigant Original Pearls Legacy's Lion King Pearls Legacy's Dream Pearls Legacy's Tress Pearls Legacy's Premium Pearls Legacy's Mövenpick Pearls Legacy's Klin Kokos (måtte bare!) Pearls Legacy's Bella Gelato Tema: Dream Pearls Legacy's Sleep Cycle Pearls Legacy's Night`s Sleep Pearls Legacy's Hypnosis Pearls Legacy's Imagination Pearls Legacy's Sleep Tight Pearls Legacy's Nightmare (haha, måtte bare her også!) Pearls Legacy's Lucid Dream(ing) Pearls Legacy's Daydream(ing) Pearls Legacy's Night Terror (måtte igjen!) Pearls Legacy's Parasomnia (haha) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Tusen tuuusen takk for alle forslag Ikke lett å få gjort noe som helst når man blir sittende å glo på disse små, like greit når man er syk tenker jeg Husket faktisk på å ikke bare ta bilder denne gangen, så her kommer en video av småtassene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Tema: Diplom is Pearls Legacy's SandwichPearls Legacy's Tip TopPearls Legacy's Pin UpPearls Legacy's LollipopPearls Legacy's Royal Hassel eller Royal Trippel eller Royal Bar eller Royal MiniPearls Legacy's SmashPearls Legacy's Gigant OriginalPearls Legacy's Lion KingPearls Legacy's DreamPearls Legacy's TressPearls Legacy's PremiumPearls Legacy's Mövenpick Pearls Legacy's Klin Kokos (måtte bare!)Pearls Legacy's Bella Gelato Tema: Dream Pearls Legacy's Sleep Cycle Pearls Legacy's Night`s SleepPearls Legacy's HypnosisPearls Legacy's ImaginationPearls Legacy's Sleep TightPearls Legacy's Nightmare (haha, måtte bare her også!)Pearls Legacy's Lucid Dream(ing)Pearls Legacy's Daydream(ing)Pearls Legacy's Night Terror (måtte igjen!)Pearls Legacy's Parasomnia (haha) DIGGET tema diplom-is 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Ok, temaet på D kullet er valgt! Det var noe jeg ikke har sett før, og det liker vi Tusen hjertelig takk for råkult tema og navn, Poter Pearls Legacy`s Tip Top Pearls Legacy`s Royal Trippel Pearls Legacy`s Premium Pearls Legacy`s Dream Pearls Legacy`s Smash Pearls Legacy`s Lion King Pearls Legacy`s Royal Hassel Pearls Legacy`s Sandwich 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Så gøy Nå er jeg spent og se hvem som blir hetende hva! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Kule navn/kult tema. Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst på whippet altså! Hvordan er de generelt (rasen) når det gjelder innkalling? Er jaktinstinktet, det å løpe etter noe smått som beveger seg, veldig stort? De er jo mynder, så det er kanskje litt begrenset hvor man kan ha dem løse? Ser ikke bort fra at jeg en vakker dag ender opp med en whippet! Jeg har fremdeles ikke glemt den sinnsykt vakre hannhunden jeg så (i hvitt og med store stålgrå fargeflekker) her i lokalområdet! Har sett han igjen en annen gang fra bussvinduet også, og han var like vakker da. *sukk* Blir spennende å se hvem som blir hetende hva i dette kullet. Er det lov å håpe at den vakre hannen som hadde sølvgrå sløyfe blir hetende "Tip Top"...? Han ER liksom det, hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Æsj altså, jeg får så intense anfall av valpesykhet innimellom når jeg titter innom denne tråden. navna hjalp ikke akkurat på å undertrykke det... Tusen hjertelig takk for alle forslag til kennelnavn, for jeg var helt blank! Har ikke bestemt noe endelig, så tar gjerne mot flere forslag Vakre Enya med småtassene Bilde av hele gjenget - De to rosa prikkene er da tispene i kullet :wub: :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. September 2014 Rapporter Share Skrevet 15. September 2014 Nydelige små valper med morsomme navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2014 Kule navn/kult tema. Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst på whippet altså! Hvordan er de generelt (rasen) når det gjelder innkalling? Er jaktinstinktet, det å løpe etter noe smått som beveger seg, veldig stort? De er jo mynder, så det er kanskje litt begrenset hvor man kan ha dem løse? Ser ikke bort fra at jeg en vakker dag ender opp med en whippet! Jeg har fremdeles ikke glemt den sinnsykt vakre hannhunden jeg så (i hvitt og med store stålgrå fargeflekker) her i lokalområdet! Har sett han igjen en annen gang fra bussvinduet også, og han var like vakker da. *sukk* Blir spennende å se hvem som blir hetende hva i dette kullet. Er det lov å håpe at den vakre hannen som hadde sølvgrå sløyfe blir hetende "Tip Top"...? Han ER liksom det, hehe Jeg syns også temaet var genialt, det var ikke vanskelig å velge når jeg så det. Jeg har ikke noen problemer med mine Whippeter i forhold til å ha dem løse, de har lite jaktinnstinkt og aldri vært noe problem. De kan finne på å jage katta noen meter men gir seg enten av seg selv eller når jeg roper. Mine føler jeg at jeg kan ha løse hvor som helst uten problem (sett bort fra i byen, men det går på at de er liiitt vel glad i folk, noe som resulterer i at de løper til de som gir dem bare en liten anelse om at det er greit å si hei) Mens andre med Whippet erfarer at de ikke kan ha dem løse da de vil jakte det som beveger på seg. Har ikke hørt om problemer med dette heller hos mine valpekjøpere, men det er inviduelt - Og jeg kan aldri garantere at det ikke kan skje selv om ikke foreldrene er slik. Dessverre blir ikke den beige hannhunden hetende Tip Top, jeg faller mer å mer på Royal Hassel, eller Lion King Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2014 4 uker gamle og vi nyter de få soldagene vi har igjen her i nord. Kanskje på tide å få ut en FINN annonse snart ja Hannhund Hannhund Hannhund Hannhund Tispe 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Valpene 5 uker gamle Så etterpå at jeg hadde glemt en hannhund, så kommer tilbake med bilde av ham Hannhund 1: Pearls Legacy`s Royal Hassel Pearls Legacy`s Premium Pearls Legacy`s Smash Pearls Legacy`s Royal Trippel Pearls Legacy`s Tress Tisper: Pearls Legacy`s Dream Pearls Legacy`s Tip Top 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Tress har jo et hjerte på seg, jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Ja han har hjerte på seg Ikke det beste bildet for å vise det, for det er langt mer tydelig i virkeligheten. Gøy du la merke til det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprainatus Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Fine bilder av supersøte valper. Vi vurderer whippet som andrehund (hvis det nå blir noen 2. - synes noen ganger han kan være mer enn en håndfull han vi har! ), og blir jo veldig fristet av disse, så fine Men skal nok vente litt til, får se når du har neste kull (blir vel flere?). Har ikke klart å spore opp så veldig mange nordlige whippetkenneler ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Det må da kalles en vellykket kombinasjon! Flotte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Fine bilder av supersøte valper. Vi vurderer whippet som andrehund (hvis det nå blir noen 2. - synes noen ganger han kan være mer enn en håndfull han vi har! ), og blir jo veldig fristet av disse, så fine Men skal nok vente litt til, får se når du har neste kull (blir vel flere?). Har ikke klart å spore opp så veldig mange nordlige whippetkenneler ... Spennende! Jeg har en spennende kombinasjon (muligens to) til neste år. Den ene er denne hvite tispa som skal til Polen å parres. Den andre er en gjentagelse av A kullet, som forsåvidt også Enya er fra (mor av dette kullet) Pearl er forventet å komme i løp jan/feb og sålenge jeg føler tidspunktet klaffer kjører vi kombinasjonen igjen, som et siste kull på Pearl før jeg pensjonerer henne Litt info og bilder av den valgte hannhunden i Polen finner du på hjemmesiden, link i signaturen min. Det må da kalles en vellykket kombinasjon! Flotte små Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kullet, de er så herlige disse små Tusen takk! Det ble noen bilder fra turen i går, valpene så ut til å kose seg på haugen. Guttungen på 3 var intet unntak Pearls Legacy`s Royal Hassel (Hannhund) Pearls Legacy`s Smash (hannhund) Pearls Legacy`s Dream (Tispe) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Jippiiiii! Vil ha Pearl og Albus babis! (Selvfølgelig kommer Pearl i løp på passende tidspunkt, nå må hun bare få nok tisper!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Jippiiiii! Vil ha Pearl og Albus babis! (Selvfølgelig kommer Pearl i løp på passende tidspunkt, nå må hun bare få nok tisper!) Kan absolutt anbefale Pearl og Albus-bebis! Den jeg har er aldeles vidunderlig (dog kanskje litt gammel til å kalles bebis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts