Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Dette må være årets kleineste "family portrait" av hund :lol: :lol:

Men altså, der er Tress med mamma Enya og pappa Dani:-)

10817147_10152394702436968_921834342_o.j

ererer_zpsf72ab499.jpg

fdsdf_zps2fa55033.jpg

433434_zpsb72cc28d.jpg

Ser ikke det første bildet?

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Enya er idag 56 dager på vei og sammenlignes med en hval her i huset Slimproppen gikk før i dag, men ingen tegn på at vi er i gang. Så da slapper jeg helt av og tenker at om MINST 2 dager er vi i ga

Da var det nye objektivet kommet og tatt i bruk, her kommer noen bilder av valpene fra i går. Nå har Royal Trippel i dag dratt til sine nye eiere i Tønsberg. Og på fredag drar Royal Hassel til Elveru

Det ble litt av en pangstart på morgenen, til tross for at Enya ikke virket til å være nær fødsel i natt. Men her er vi altså, sittende vesiden av 8 velskapte smågull Det hele over på 4 timer (!!!!!)

Skrevet

Tuuusen takk! Jeg er veldig fornøyd med hjertebarna mine :D Det var kanskje akkurat din tråd jeg var inne å kommenterte på tror jeg :-P

Så koselig å høre! De er noen sjarmtroll de her småtassene. Men nå skal det bli deilig når alle flytter til sine nye hjem. Tress er fortsatt ledig:-)

Det tror jeg det var ja, takk for svar :) Har du ofte kull? Jeg trooor jeg har bestemt meg for tispe denne gangen. Men Tress er fantastisk vakker, håper han finner seg en godt hjem snart :)

Skrevet

Det tror jeg det var ja, takk for svar :) Har du ofte kull? Jeg trooor jeg har bestemt meg for tispe denne gangen. Men Tress er fantastisk vakker, håper han finner seg en godt hjem snart :)

Nja. A kullet ble født i mai 2012, B kullet i juli 2013 og 2 kull nå i år. Har såpass mange interesserte på Tress nå som jeg anser som gode valpekjøpere at jeg tror de riktige er dukket opp:-)

Gøy at du muligens ender opp med rasen - ut fra tråden din tror jeg en Whippet glatt hadde blitt fornøyd med deg:-)

Skrevet

Nja. A kullet ble født i mai 2012, B kullet i juli 2013 og 2 kull nå i år. Har såpass mange interesserte på Tress nå som jeg anser som gode valpekjøpere at jeg tror de riktige er dukket opp:-)

Gøy at du muligens ender opp med rasen - ut fra tråden din tror jeg en Whippet glatt hadde blitt fornøyd med deg:-)

Det er godt å høre, skjønner godt at det er mange som ønsker han! :)

Ja, jeg håper at jeg får muligheten til det. Har ønsket meg en siden jeg møtte en i Australia for fire år siden, falt pladask! Og etter å ha lest mye om rasen er jeg overbevist om at førsteinntrykket var riktig :)

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da er denne tråden også over, det er nesten litt trist. Men veldig gøy å gå gjennom den, se tilbake på alle tingene jeg har delt med dere. Takk for alle som har fulgt med, og takk for alle fine kommentarer på både hunder og bilder :-) Vi kommer tilbake senere :D

• Like 3