Lola Pagola Skrevet 8. August 2015 Rapporter Skrevet 8. August 2015 Enig med 2ne. Lovende. Flotte bilder Sent fra min SM-T525 via Tapatalk 2 Siter
Shlush Skrevet 8. August 2015 Rapporter Skrevet 8. August 2015 Nydelige er de :-D dumt jeg ikke skal ha prikkevalp nå!!! Jeg ville hatt best choice tror jeg :-D selv om alle var råfine!! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Litt bilder fra lekestund i hagen. . Storebror Gentle leker fint med sine småsøsken Risk oppfører seg som en typisk border collie, prøver å stirre meg i senk til å kaste en leke Mamma Era og sønnen hennes Gentle 2 Siter
Snøfrost Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Fine bilder. Og så store valpene har blitt alt! ble ikke de nettopp født da?... Siter
ceccy Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2015 Fine bilder. Og så store valpene har blitt alt! ble ikke de nettopp født da?... De var nok 7 uker i går ... Siter
Shlush Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Valpesyk!!! Ikke bra siden jeg faktisk har valp 1 Siter
Monikawt Skrevet 15. August 2015 Rapporter Skrevet 15. August 2015 De er så fine! Er det Best Catch som skal til Oslo? Siter
ceccy Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2015 @Monikawt det stemmer ? Kjenner du de? I dag har førstemann dratt avgårde til sin nye eier. Choice blir i Bergen og jeg har ham på deleie ? Siter
Heidihj Skrevet 15. August 2015 Rapporter Skrevet 15. August 2015 Åh! Jeg får virkelig mer og mer sansen for disse prikkedyra altså! Siter
Monikawt Skrevet 16. August 2015 Rapporter Skrevet 16. August 2015 @Monikawt det stemmer Kjenner du de? I dag har førstemann dratt avgårde til sin nye eier. Choice blir i Bergen og jeg har ham på deleie Ja gleder meg til å hilse på den lille Siter
Recommended Posts