Ozzy Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Samme hvor kjedelig dagen er, jeg klarer liksom ikke la vær den 1. hver mnd. Menmen. Starta dagen ganske brått 10.00 av sjefen som ringte og lurte på om jeg kunne jobbe (i ferien min). Så heiv meg ut med bikkja for å si hei til naboene. Rundt ellve hadde jeg kommet meg på jobben, og skulle innta frokosten jeg betalte alt for mye for på vei bort. Sånn hvis dere lurte, når en sekk normalt veier 10 eller 15 kg blir den SYKT mye tyngre når det er 2 eller 3 kg ekstra i sekken. Herlighet, føles ut som om de veier 10 kilo mer. Minst! Solgte litt fisk da. I posen er det 6 stk Corydoras Sterbai, 10 stk Neontetra og 2 stk klovnefisk, sånn hvis noen bryr seg. Jeg lagde en fantastisk flott lapp Krangla med kvitteringsmaskinen. Jeg tapte, og måtte tilkalle en kollega. (Som tok kontakten ut og inn også vips.... ) Så var plutselig klokka nesten stengetid så da måtte jeg ut å fange kaniner. 18.30 var jeg hjemme fra jobb. Rørlegger'n var godt i gang med å rive av taket sammen med kameratene sine. Jeg hjalp til, trygt nede på bakken. Lufta Ozzy før jeg lagde middag til meg selv sammen med Burak. Guttene hadde spart noen pølser til meg, men gadd ikke grille de. Så hang jeg opp klær, med selskap. Litt etter ni så ville Rørlegger'n at jeg skulle være med å hente hengeren hans. Jeg sa først nei, men han lova meg is. Jeg fikk is. Også var det egentlig senga, da jeg måtte tidlig opp lørdag for å jobbe. (Og til dere som ikke vet det så er Ozzy skadet, derfor burdyr) . 5 Siter
Raksha Skrevet 2. August 2014 Rapporter Skrevet 2. August 2014 Viktig med is! Veldig! God bedring til Ozzy, hvordan går det med han og gutta til rørleggern? Siter
Ozzy Skrevet 2. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2014 Viktig med is! Veldig! God bedring til Ozzy, hvordan går det med han og gutta til rørleggern? Ja, is er veldig viktig. Spesielt når man skal være med å hente en henger seint på kvelden. Det går greit med de. Har de ikke mye sammen, men det går greit når de har vært det ute. Men han er jo skadet og kan fort bli mere skadet så er forsiktig. Men Burak sover ofte intill buret til Ozzy om natta ogsånt. Men er stort sett Ozzy som er bitch Siter
Tabris Skrevet 4. August 2014 Rapporter Skrevet 4. August 2014 Hvordan går det med Ozzy og skaden? Har vært altfor lite Ozzy-bilder på sonen i det siste! Siter
Ozzy Skrevet 4. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2014 Hvordan går det med Ozzy og skaden? Har vært altfor lite Ozzy-bilder på sonen i det siste! Nei er jo litt bedring det er det Han er jo stort sett i bur og alltid i bånd så blir ikke mye Ozzy-bilder om dagen nei. :/ Siter
Recommended Posts