Lappilapp Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Heisann! Jeg er helt ny her på forumet, og jeg tenkte at jeg skulle presentere meg her :-) Jeg er ei 19 år gammel jente som er lykkelig eier av en Finsk Lapphund ved navn Lappi. :-) Lappi er en hannhund som fyller tre år i november. Jeg og samboeren min kjørte 90 mil opp til Bingsjö i Sverige og ned igjen for å hente vår store, lille bamse, som var verdt kjøreturen. ;-) Jeg har også flere dyr i dyrehagen min, deriblant fire undulater og én nymfeparakitt. Har også et akvarium :-) Slenger ved et bilde av godklumpen min! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Velkommen hit! Det begynner å bli en del lappiser her på forumet, og jeg syntes din hadde utrolig vakre farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappilapp Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Tusen takk for det, Tabris! Så nydelig hund du også hadde, Japanske Spisshunder er nydelige de også, vurderte faktisk den rasen! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Velkomemn hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappilapp Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Tusen takk, lijenta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Tusen takk, lijenta! Er det i dobbel forstand? For hvis det er det, så syntes ejg du bør ta en tur i hundeklubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappilapp Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Er det i dobbel forstand? For hvis det er det, så syntes ejg du bør ta en tur i hundeklubben Hehe, nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Hehe, nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente? Bø er din overskrift og da lurer jeg på om det er BØ!!!! som i å skremme eller Bø som i Bø i Telemark eller Bø i Vesterålen men den tror jeg faller bort siden du kjørte såpass langt for å hente hunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappilapp Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Åja! Nei, "bø" var vel egentlig for å "skremme" eller vekke oppmerksomhet, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts