Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Jeg er helt ny her på forumet, og jeg tenkte at jeg skulle presentere meg her :-)

Jeg er ei 19 år gammel jente som er lykkelig eier av en Finsk Lapphund ved navn Lappi. :-)

Lappi er en hannhund som fyller tre år i november. Jeg og samboeren min kjørte 90 mil opp til Bingsjö i Sverige og ned igjen for å hente vår store, lille bamse, som var verdt kjøreturen. ;-)

Jeg har også flere dyr i dyrehagen min, deriblant fire undulater og én nymfeparakitt. Har også et akvarium :-)

Slenger ved et bilde av godklumpen min! :D

post-13485-0-27943100-1406562950_thumb.j

• Like 2
Skrevet

Tusen takk for det, Tabris!

Så nydelig hund du også hadde, Japanske Spisshunder er nydelige de også, vurderte faktisk den rasen! :-)

Guest lijenta
Skrevet

Tusen takk, lijenta! :)

Er det i dobbel forstand? For hvis det er det, så syntes ejg du bør ta en tur i hundeklubben :)

Skrevet

Er det i dobbel forstand? For hvis det er det, så syntes ejg du bør ta en tur i hundeklubben :)

Hehe, nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente? :D

Guest lijenta
Skrevet

Hehe, nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente? :D

Bø er din overskrift og da lurer jeg på om det er BØ!!!! som i å skremme eller Bø som i Bø i Telemark eller Bø i Vesterålen men den tror jeg faller bort siden du kjørte såpass langt for å hente hunden