jaktlykke Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Skrevet 22. Juli 2014 Er det noen soniser som skal delta på Båstadutstilingen? Vi er fire stabijer som tar turen; jeg med Amigo og Storm og så kommer oppdretteren til Storm med mamma og søster Rene familieturen dette og vi gleder oss til en liten miniferie + utstilling ! Siter
MonicaT Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Skrevet 29. Juli 2014 Du får si hei om du ser oss. Kommer med en Breton og barnevogn. Så får vi se om samboer eller jeg viser Amigo. Kommer rundt kl 11 og regner med vi skal i ringen rundt 12. 1 Siter
jaktlykke Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2014 Det skal jeg vettu! Det blir hyggelig Siter
MonicaT Skrevet 3. August 2014 Rapporter Skrevet 3. August 2014 Koselig å hilse på deg Amigo ble BIR og fikk sitt andre cert. Et igjen nå ... Siter
jaktlykke Skrevet 4. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2014 Takk i like så ! Skal sende over et bilde av Amigo til deg når jeg kommer hjem Min Amigo fikk CK og ble BIM mens Blixtra (mammaen til Storm) fikk sitt første norske CERT og ble BIR - kjempegøy Storm fikk flott kritikk og excellent mens søster Dundra fikk VG. Denne dommeren hadde åpen bedømming og brukte hundene til å vise bevegelser og anatomi og forskjell på utvikling på ung og voksen hund - det var veldig tydelig at han kunne rasen og det var fantastisk kjekt! Han dømte spesialen i Sverige forrige helg med 40 stabijer og han spurte oss hvorfor i alle dager ikke vi var der.... Han likte bikkjene våre godt EDIT; bilder lagt til Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.