LiseES Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Jeg heter Lise. Har to hunder en Australian Shepherd på 9 år og en Jack Russell Terrier på 9 uker. Luna og Nova. Nå når ett nytt familiemedlem er kommet i hus, Nova 9 uker. Har jeg hatt mye spørsmål både før og etter. Der har dere her på hundesonen vært en god hjelper. Har lest mye her inne og tenkte det var like greit å melde seg inn, nye spørsmål dukker stadig opp, hehe. Selv om det er den 2 hunden jeg har og jeg har vært gjennom en valpetid før er det mye som er glemt og man er alltid redd for å gjøre noe feil. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Hei og velkommen hit! Flotte hunder! Gleder meg til å følge de fremover, lag gjerne en tråd og legg inn flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiseES Skrevet 17. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Tusen takk Det skal jeg gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Velkommen! Søte hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Velkommen hit Nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Velkommen til sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiseES Skrevet 18. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Takk, takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts