Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og min lille minishiba skal dit og jakte på cert :D Hvis jeg får lov av legen i morra da :innocent:

Vi drar videre til Köping på søndagen for å prøve der også :)

• Like 2
Skrevet

Jeg ligger hjemme med beinet i været :icon_cry: Men krysser fingrene for at @Kiyomi og gigashibaen klinker til i helga :D

I did! :D

CERT, CACIB, BIR (og eneste med CK av 7 hunder) og ny svensk champion i Askersund Lørdag, 3BTK i Köping på Søndag. :D

• Like 11
Skrevet

I did! :D

CERT, CACIB, BIR (og eneste med CK av 7 hunder) og ny svensk champion i Askersund Lørdag, 3BTK i Köping på Søndag. :D

Grattis :D

Sa jeg ønsket blågult, dommeren fikk ikke med seg den delen med gult :lol:

Skrevet

Grattis :D

Sa jeg ønsket blågult, dommeren fikk ikke med seg den delen med gult :lol:

Takk! Veldig morsomt at min førstefødte er så fantastisk fin at hun nå brått har to juniorvinnertitler og to championtitler! :o Og jeg klarer fortsatt ikke helt å legge fra meg tanken om at "det er da noe alle kan klare", for det er det vel absolutt ikke!? :P

Kjipt at dommeren ikke fulgte med, jeg har kommet hjem fra Sverigetur med mye blått tidligere (på moren) så jeg syns dette var velfortjent! :D

Skrevet

Litt sent, men jeg var også i Askersund. Hadde ikke engang fått med meg at det var internasjonal, så jeg trodde jeg bare skulle på kosetur uten nerver, fordi lillegutten min ble svensk champion i Borås, og faktisk også stod på CERT plass begge dager i Tvååker. Men tro det eller ei,der stod vi som 2 BHK bak en junior og hanket inn sommerens 3 CACIB. Jeg som hadde trodd jeg skulle slite maks for å få ham til CH overhodet har nå en hund som kun mangler CACIB i Norge(eller et annet sted) for å bli CIB og så må vi jakte et CERT i Danmark for den Nordiske tittelen.. Noen må redde familieæren når stroebror har en brukket tå ;)

• Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
    • Det er ikke kun dynene som lukter men også hele madrassen stinker.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...