Gå til innhold
Hundesonen.no

SKK Askersund


HHC
 Share

Recommended Posts

Grattis :D

Sa jeg ønsket blågult, dommeren fikk ikke med seg den delen med gult :lol:

Takk! Veldig morsomt at min førstefødte er så fantastisk fin at hun nå brått har to juniorvinnertitler og to championtitler! :o Og jeg klarer fortsatt ikke helt å legge fra meg tanken om at "det er da noe alle kan klare", for det er det vel absolutt ikke!? :P

Kjipt at dommeren ikke fulgte med, jeg har kommet hjem fra Sverigetur med mye blått tidligere (på moren) så jeg syns dette var velfortjent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent, men jeg var også i Askersund. Hadde ikke engang fått med meg at det var internasjonal, så jeg trodde jeg bare skulle på kosetur uten nerver, fordi lillegutten min ble svensk champion i Borås, og faktisk også stod på CERT plass begge dager i Tvååker. Men tro det eller ei,der stod vi som 2 BHK bak en junior og hanket inn sommerens 3 CACIB. Jeg som hadde trodd jeg skulle slite maks for å få ham til CH overhodet har nå en hund som kun mangler CACIB i Norge(eller et annet sted) for å bli CIB og så må vi jakte et CERT i Danmark for den Nordiske tittelen.. Noen må redde familieæren når stroebror har en brukket tå ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...