Gå til innhold
Hundesonen.no

Trine kobbel


Recommended Posts

Jeg leter etter Trine kobbel. 18mm, lengde spiller ingen rolle. Sort. Jeg husker ikke hvor jeg har kjøpt dem jeg har og jeg finner ikke på nett. Noen som vet om nettbutikk som har? Evt helt like kobbel,samme bredde,samme krok (liten BGB), i web..og sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i hvertfall i sort på dyrebutikken her, i forskjellige bredder og lengder, så det finnes i sort.

Tror man kan kontakte dem direkte også dersom man vil ha annen lengde enn de de lager standard, det kunne man i alle fall gjøre før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sort Trine-kobbel som jeg ikke liker og kunne tenke meg å selge billig. Men du vil kanskje helst ha helt nytt? :)

Jeg har et sort Trine-kobbel som jeg ikke liker og kunne tenke meg å selge billig. Men du vil kanskje helst ha helt nytt? :)

Nei,nytt trenger det ikke være Er det smal web med liten lett Bgb krok så vil jeg gjerne ha det send pris inkl frakt og kontor på pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg snakket med ei som jobber på www.hundsomhobby.no nå. De har de i hel svart ja :) Er bare skrive i komentar feltet du vil ha det og bgb krok om velger kjøpe fra de :)

Ikke i nettbutikken? De har ikke Trine i det hele tatt. De har et web kobbel,tofarget. Er det det du mener de har i helsort? http://www.hundsomhobby.no/nettbutikk/hundeutstyr/kobbel/kanal-kobbel-detail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble litt forvirret her for i starten står det jo trine kobbel som er annent enn kanal kobblet som er linket til hos

hund som hobby :) Tror ikke de har fra trine,jeg kan høre :) men,er de som er linket til altså kanal kobbel i helt svart ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha da ble jeg litt klokere :) jeg gikk ut fra de båndene du ville ha fra trine hundeartikler er de som er linket til neste øverst på innlegget her. De er jo ikke lik kanal kobblene :) så skrev jeg nå med hun på hund som hobby hun linket til noen fra trine fra en katalog som ligner veldig på kanal kobbel er nok de du er ute etter :) ser nå at i nettbutikken til hund som hobby ligger det nå ut i helt svart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ofte hestebutikker også fort gjort har like fine leietau som de som er ment til hund, mer solide er de ofte også. Tittet for moro skyld inn på Høøks' side, og der hadde de likt til det du spurte etter - dessverre med feil type krok - 3,5m til kr 49. Fin lengde til litt større hund nå når det er båndtvang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vet men det jeg liker med de koblene jeg har er at de tåler mye samtidig som krok og kpbbel er lett og smalt. Lær blir klippet over i bilen Så jeg har funnet eksakt hva jeg vil ha,men da jeg ville kjøpe flere fant jeg ikke noe sted. Bare i blått og rødt

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...