Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Trenger forslag på skikkelig fine feel good bøker, kan også være rørende fine bøker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Sjekk ut Lucinda Riley. Bøker som Orkideens hemmelighet, Lavendelhagen osv. Søte og koselige bøker. Men om du ikke har lest dem før så går for Marian Keyes! Sushi for nybegynnere, Vannmeloner, Rachels ferie, LA engler, Lucy Sullivan gifter seg osv osv osv. Skulle ønske jeg ikke hadde lest dem så jeg kunne oppdaget dem på nytt. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Tror jeg har lest/hørt alt av Marian Keyes Men skal sjekke ut Lucinda Riley, takk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Spis, elsk, lev av Elizabeth Gilbert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Lest allerede @ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Hm, litt usikker på om den faller inn under dine kriterier, men jeg storkoser meg med "How to be Good" av Nick Hornby. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Sjekk ut Lucinda Riley. Bøker som Orkideens hemmelighet, Lavendelhagen osv. Søte og koselige bøker. Jeg leser Lavendelhagen nå - og den virker lovende, selv for meg som stort sett bare leser krim . Ellers synes jeg Blomstenes hemmelige språk av Vanessa Diffenbaugh var veldig søt og fin, litt trist, litt romantisk og egentlig bare vakker . https://bokelskere.no/bok/blomstenes-hemmelige-spraak-roman/333825/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Å den har jeg nettopp lest ut @Siri , Enig i "sammendraget" ditt! Har lastet ned laveldelhagen og Et helt halvt år nå på audible 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Jeg har lest "Orphan Train", den siste til Khaled Hosseini "And the Mountains Echoed", og "The Light Between Oceans" i sommer. Alle var engasjerende og gode bøker. Kanskje spesielt Hosseinis bok er bra, men ikke bare feelgood. Alle er typiske chick-litbøker, og det blir litt sipping. Nå vurderer jeg å laste ned den første av Outlander-bøkene. De har fått kjempebra kritikk fra mange forskjellige typer mennesker, så det lover bra. Den kommer som TV-serie til høsten, så her er det bare å lese på for å rekke foran serien :-) Les mer: http://www.dianagabaldon.com/books/outlander-series/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Takk! Disse skal sjekkes ut og noteres nå til senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Den merkelige hendelsen med hunden den natten av Mark Haddon. Leser ikke så mange sånne typer bøker, men søsteren min anbefaler også The perks of being a wallflower. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Bienes hemmelige liv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Den merkelige hendelsen med hunden den natten av Mark Haddon. Leser ikke så mange sånne typer bøker, men søsteren min anbefaler også The perks of being a wallflower. Skal sjekke ut første! Nr to har jeg prøvd, men klarte ikke å komme meg igjennom den hehe. Bienes hemmelige liv Lest for år tilbake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Arven av Katherine Webb CeeCee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman Har lest de fleste bøkene som Cecelia Ahern har skrevet og kan anbefale dem https://bokelskere.no/folk/cecelia-ahern/2572962/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Jeg likte også veldig godt The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon. Ellers: hvis du liker Marian Keyes så kan kanskje Jill Mansell være noe for deg? Jeg fikk meg forøvrig en god latter av Love... From Both Sides av Nick Spalding. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Liker den The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon kan jeg også anbefale A Spot of Bother av samme forfatter The Book Thief av Markus Zusak er mye annet enn feel good, men du nevnte tross alt rørende også Fin er den i alle fall, syns jeg. Ting som Idas dans etc, er det for rørende? Jeg likte den i alle fall, men det er jo hulketrist og ikke feel good Khaled Hosseini og Haruki Murakami har mye bra, både trist og feel good. Særlig Norwegian Wood husker jeg godt av Murakami, samt Dans Dans Dans, Kafka på Stranden og Trekkoppfuglen. De er rare, men fine. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Arven av Katherine Webb CeeCee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman Har lest de fleste bøkene som Cecelia Ahern har skrevet og kan anbefale dem https://bokelskere.no/folk/cecelia-ahern/2572962/ Lest alle Jeg likte også veldig godt The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon. Ellers: hvis du liker Marian Keyes så kan kanskje Jill Mansell være noe for deg? Jeg fikk meg forøvrig en god latter av Love... From Both Sides av Nick Spalding. Ja, har lest endel av Jill Mansell, de som er igjen er noen jeg ikke synes virker såå interessante Love from both sides skal sjekkes ut, takk, også The Curious Incident of the Dog in the Night Liker den The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon kan jeg også anbefale A Spot of Bother av samme forfatter The Book Thief av Markus Zusak er mye annet enn feel good, men du nevnte tross alt rørende også Fin er den i alle fall, syns jeg. Ting som Idas dans etc, er det for rørende? Jeg likte den i alle fall, men det er jo hulketrist og ikke feel good Khaled Hosseini og Haruki Murakami har mye bra, både trist og feel good. Særlig Norwegian Wood husker jeg godt av Murakami, samt Dans Dans Dans, Kafka på Stranden og Trekkoppfuglen. De er rare, men fine. Jeg er ikke så glad i rare begger, eller sånn som Idas dans, orker ikke ren gråteorgie Fra virkeligheten går ikke ! The Book Thief er en veldig fin bok! Lest den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Orkideens hemmelighet er bedre enn Lavendelhagen synes jeg, men alle bøkene hennes er bygd over samme lest. Den glemte hagen av Kate Morton er også i samme stil, men Morton sine bøker er litt tyngre synes jeg. Litt mer omstendelig bygd opp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Laste ned Orkideens hemmelighet da Takk, skal sjekke ut Kate Morton også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 "Potensgiverene" og egentlig alt annet av Karin Brunk Holmqvist, søte bøker. Kan også anbefale Lisa Jewell's bøker, ligner litt på Marian Keyes. Tirsdagsdamene bøkene av Maria Peetz kan også anbefales. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Kom på en annen: "Piknik under en grønn paraply" av Barbara Samuel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Jeg koser meg generelt med Erlend Loe og Nick Hornby, jeg. Erlend Loes "L" er jo helt genial. "Vi er generasjonen som ikke bygget landet." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Den glemte hagen av Kate Morton er også i samme stil, men Morton sine bøker er litt tyngre synes jeg. Litt mer omstendelig bygd opp. Ja, den er kjempesøt, den boka 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Cecilia Samartin - Særlig Drømmehjerte og Mofongo Victoria Hislop - The Island og The Return Pinnsvinets Eleganse The Help 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Boktyven er også veldig fin ja! Min beste feel-good-bok (les: bøker) er Harry Potter, men det er jo kanskje ikke helt det du er ute etter. XD The Giver av Lois Lowry (vet ikke om den er oversatt til norsk) synes jeg var utrolig fin. Egentlig en barnebok, men den rørte noe inni meg. Liker også Water for Elephants av Sara Gruen. Jeg syntes også at We need to talk about Kevin var fantastisk, men det er OVERHODET ingen feel-good-bok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts