Gå til innhold
Hundesonen.no

Feel good søt bok?


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

Sjekk ut Lucinda Riley. Bøker som Orkideens hemmelighet, Lavendelhagen osv. Søte og koselige bøker.

Men om du ikke har lest dem før så går for Marian Keyes! Sushi for nybegynnere, Vannmeloner, Rachels ferie, LA engler, Lucy Sullivan gifter seg osv osv osv. Skulle ønske jeg ikke hadde lest dem så jeg kunne oppdaget dem på nytt.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Lucinda Riley. Bøker som Orkideens hemmelighet, Lavendelhagen osv. Søte og koselige bøker.

Jeg leser Lavendelhagen nå - og den virker lovende, selv for meg som stort sett bare leser krim :).

Ellers synes jeg Blomstenes hemmelige språk av Vanessa Diffenbaugh var veldig søt og fin, litt trist, litt romantisk og egentlig bare vakker :).

https://bokelskere.no/bok/blomstenes-hemmelige-spraak-roman/333825/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest "Orphan Train", den siste til Khaled Hosseini "And the Mountains Echoed", og "The Light Between Oceans" i sommer. Alle var engasjerende og gode bøker. Kanskje spesielt Hosseinis bok er bra, men ikke bare feelgood. Alle er typiske chick-litbøker, og det blir litt sipping.

Nå vurderer jeg å laste ned den første av Outlander-bøkene. De har fått kjempebra kritikk fra mange forskjellige typer mennesker, så det lover bra. Den kommer som TV-serie til høsten, så her er det bare å lese på for å rekke foran serien :-)
Les mer: http://www.dianagabaldon.com/books/outlander-series/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også veldig godt The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon.

Ellers: hvis du liker Marian Keyes så kan kanskje Jill Mansell være noe for deg?

Jeg fikk meg forøvrig en god latter av Love... From Both Sides av Nick Spalding.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon kan jeg også anbefale A Spot of Bother av samme forfatter :)

The Book Thief av Markus Zusak er mye annet enn feel good, men du nevnte tross alt rørende også :P Fin er den i alle fall, syns jeg.

Ting som Idas dans etc, er det for rørende? Jeg likte den i alle fall, men det er jo hulketrist og ikke feel good :P

Khaled Hosseini og Haruki Murakami har mye bra, både trist og feel good. Særlig Norwegian Wood husker jeg godt av Murakami, samt Dans Dans Dans, Kafka på Stranden og Trekkoppfuglen. De er rare, men fine.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arven av Katherine Webb

CeeCee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman

Har lest de fleste bøkene som Cecelia Ahern har skrevet og kan anbefale dem https://bokelskere.no/folk/cecelia-ahern/2572962/

Lest alle :aww:

Jeg likte også veldig godt The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon.

Ellers: hvis du liker Marian Keyes så kan kanskje Jill Mansell være noe for deg?

Jeg fikk meg forøvrig en god latter av Love... From Both Sides av Nick Spalding.

Ja, har lest endel av Jill Mansell, de som er igjen er noen jeg ikke synes virker såå interessante :P

Love from both sides skal sjekkes ut, takk, også The Curious Incident of the Dog in the Night :)

Liker den The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon kan jeg også anbefale A Spot of Bother av samme forfatter :)

The Book Thief av Markus Zusak er mye annet enn feel good, men du nevnte tross alt rørende også :P Fin er den i alle fall, syns jeg.

Ting som Idas dans etc, er det for rørende? Jeg likte den i alle fall, men det er jo hulketrist og ikke feel good :P

Khaled Hosseini og Haruki Murakami har mye bra, både trist og feel good. Særlig Norwegian Wood husker jeg godt av Murakami, samt Dans Dans Dans, Kafka på Stranden og Trekkoppfuglen. De er rare, men fine.

Jeg er ikke så glad i rare begger, eller sånn som Idas dans, orker ikke ren gråteorgie :aww: Fra virkeligheten går ikke :P !

The Book Thief er en veldig fin bok! Lest den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...