Camal Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Jeg er helt ny her, og glad for at jeg nå har fått opprettet en profil:-) Jeg har allerede lest mange tråder, på søk etter andres synspunkter og råd, hva gjelder hundehold, og har plukket opp mange gode tips. Jeg er den stolte "eier"'av Max, en Flat Coated Retriever-gutt på nå 9 uker. Vi hentet ham hjem for 1 uke siden, og benytter nå "all" vår tid, på den vakre pjokken;-) Tidligere har jeg hatt ei tispe, av samme rase, men hun måtte dessverre forlate denne verden før påske, noe som var så vanvittig trist.. Går ikke en dag uten at jeg tenker på den nydelige jenta mi, som brakte så mye glede inn i livet mitt. Så nå vet dere litt om meg;-) Ha en fortsatt fin sommer:-) (Legger ved bilde av både Max og Babe;-) 5 Siter
julnil Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Velkommen Er dette en hund dere har på fôravtale siden du skriver "eier"?Han var et supersnusk!! Siter
Malamuten Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Velkommen hit Veldig søt liten sak du hadde der Siter
Camal Skrevet 6. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Takk for det, begge to:-) Max er vår, men jeg skrev "eier" slik, ettersom han jo er mer et familiemedlem, enn noe vi eier:-) Ser nå at det lett kunne misforstås;-) Siter
Lissi123 Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Velkommen En veldig flott hund du har Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.