Guest Jonna Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Bare jeg som nå får dobbelt sett med pragene reklame? Både over, som før, og nå en kjempe diger firkant under banneret og før selve forumet? (jobb pc, så nei jeg får ikke lagt inn noen blokkering.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Kan du lime inn en screenshot av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Kan du lime inn en screenshot av det? Når jeg kommer hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Hvilken nettleser bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Explorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Har den jeg også. Reklame for bannerflow og den "blinker" Jeg bruker safari. Edit: Den kommer faktisk to ganger. En gang øverst, over den andre reklamen, og så mellom banner og trådene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 (endret) Nå får jeg også den reklame"firkanten". Mellom trådtittel og vis nytt innhold - linja. Ganske dominerende og i veien egentlig. Bruker Firefox. Edit: Den dukker kun opp i tråder, ikke i oversikten over tråder eller underforum. Edit 2: Nå dukker den også opp i oversiktene... Endret 1. Juli 2014 av Krelise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Nå kom det plutselig til meg og. Bruker chrome, jobb-pc så får ikke lagt til noe blokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Nå skjedde det her også. IE, jobb-PC. Tok et skjermbilde, men hele IE krasjet da jeg lastet det opp. Forsøker igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Sånn er det her også! Internet Explorer, ass! *Hytte med neven* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Nå er det sånn her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Her også. Bruker Chrome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Her å i Firefox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Firefox her og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Skulle til å fikse screenshot, men det ser helt likt ut som til Tabris. Som nevnt chrome her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Den dukket opp her også - både i Explorer og Chrome... Crome takler den, men Explorer kræsjer når den kommer opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Her og, i chrome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Har den her også, bruker Chrome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Den dukket opp her også, bruker chrome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Her også! Fryktelig irriterende!!!!!! Bruker chrome om det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Her også. Bruker Chrome. Fryktelig irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Ikke her, bruker chrome med adblock som tydeligvis er effektiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Samme som 2ne, adblock og chrome = ingen reklame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Ikke her, bruker chrome med adblock som tydeligvis er effektiv Samme her - når jeg er hjemme. Er annerledes på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Sånn får visst jeg og, i safari... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts