Gå til innhold
Hundesonen.no

Manapass i slutten av juli


pippin
 Share

Recommended Posts

Hei folkens! Det har seg sånn at jeg i slutten av juli skal til sverige på langhelg der. Jeg kunne derfor trengt hundepass fra onsdagkveld 23/7 til mandag 27/7. Eventuelt til seeeeint på søndagskvelden.

Mana er nå blitt 3 år, har respekt for hunder som sier ifra. Kan være litt vilter i starten (andre hunder er jo morsomme må skjønne, og de vil sikkert leke hele tiden de også! :D ) men roer seg ganske fort. Hun får med seg mat for helgen. Hun er en morsom skrue og er veldig sosial. Og er en ordentlig sofagris haha. Hun tåler også fint å stå ute i kjetting om det er muligheter for det. Da ligger hun ofte og slapper av en stund, og bjeffer ett bjeff når hun vil inn :P Hun krever ikke så mye av seg og er da sånn passe lydig haha.

Hvis noen interesserte har spørsmål er det bare å spørre dem her :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hm... ny telttur kanskje? :) Jeg jobber fullt da og samboer er bortreist, så det er ikke like optimalt som i fjor da vi kunne dra på tur.

Men jeg kan fortelle i tråden at det bare er trivelig å ha Mana på besøk.

Åh det hadde vært perfekt det ja hehe! Hun var rimelig fornøyd etter den forrige turen! ;) Synd det ikke passer hehe! :)

Hun kan godt være hos oss (på Oppsal), hvis hun takler den 8 mnd gamle hannhunden vår :)

Hva slags rase er det? Mana takler jo det meste hun hehe! Er heller ofte omvent da hun er ivrig, men roer seg relativt fort etter en liten stund med nye hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags rase er det? Mana takler jo det meste hun hehe! Er heller ofte omvent da hun er ivrig, men roer seg relativt fort etter en liten stund med nye hunder.

Kleiner münsterlander. Han pleier ikke å være den første til å gi seg med leking, men han er trivelig ellers altså, aldri vært aggresiv eller noe sånn. Kan sikkert møtes en gang hvis du vil se om de går sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleiner münsterlander. Han pleier ikke å være den første til å gi seg med leking, men han er trivelig ellers altså, aldri vært aggresiv eller noe sånn. Kan sikkert møtes en gang hvis du vil se om de går sammen :)

Det ser ut til at Mana blir boende hos oppdretter mens vi er borte, så da har det ordnet seg! :) Men ellers takk for tilbudet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...