Lillekrapyl Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Blir mest sannsynlig høns på oss snart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Rugeegg sendes til oss imorgen Gleder meg. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Rugeegg sendes til oss imorgen Gleder meg. Å så spennende hva slags raser? Kunne også tenke meg å prøvd å ruge ut egg selv men det får bli litt lengre inn i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Rugeegg sendes til oss imorgen Gleder meg. Åh hallo! Trenger mer info enn det! Rase (r ) antall, rugemaskin, farger - alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Åh hallo! Trenger mer info enn det! Rase (r ) antall, rugemaskin, farger - alt! Dvergsilke. 14 egg. Låner rugemaskin. http://www.lillekylling.com/410748771 her kan du se farger (mixfarger) Skal fylle opp resterende plass i maskinen med dverg kochin egg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Dvergsilke. 14 egg. Låner rugemaskin. http://www.lillekylling.com/410748771 her kan du se farger (mixfarger)Skal fylle opp resterende plass i maskinen med dverg kochin egg. Ååh heldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Dvergsilke. 14 egg. Låner rugemaskin. http://www.lillekylling.com/410748771 her kan du se farger (mixfarger) Skal fylle opp resterende plass i maskinen med dverg kochin egg. For noen stilige høns! digger utseeende til de (og gleder meg til å se kyllingbilder) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Hvor får man kjøpt høns/kylling? Jeg kjøpte på auksjon for snart over 15 år siden, men det var nokså spontant og ikke den sorten jeg nå ønsker meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Hvor får man kjøpt høns/kylling? Jeg kjøpte på auksjon for snart over 15 år siden, men det var nokså spontant og ikke den sorten jeg nå ønsker meg. Er du på fb så er det forskjellige hønsegrupper der. Ellers annonseres det noe på finn.no, og så kan du høre med folk som har den rasen du ønsker deg. Enkelte har oppegående hjemmesider enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 @Raksha Er medlem av gruppen Høner i hagen, that's it. Noen flere hvor de kan selge? Blir ikke folk lei av at "alle" skal etterspørre å kjøpe? Har sett gjennom finn nå, veldig lite seriøst ser det ut som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 @Raksha Er medlem av gruppen Høner i hagen, that's it. Noen flere hvor de kan selge? Blir ikke folk lei av at "alle" skal etterspørre å kjøpe? Har sett gjennom finn nå, veldig lite seriøst ser det ut som. "høner og andre fjærfe" "norsk fjærfe annonsetorg" "kjøp og salg av rugeegg og fugl" Er vel også en auksjonsgruppe for rugeegg, men den finner jeg ikke igjen. Og helt sikkert enda flere grupper. Ikke sett noen som har reagert negativt på at folk ønsker å kjøpe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Jeg fant oppdretteren ved å google. Men ellers er det finn og facebookgrupper ja. Ellers så arrangeres det av og til hønsedager med kjøp og salg rundt forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 @Lillekrapyl Hvordan finner jeg ut når det er hønsedager da? Må jeg melde meg inn i høneklubben, eller er det bare å dukke opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Her ble det annonsert i avisa og dyr og utstyr gruppe på Facebook, blant annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Her øker hønsebestanden stadig 14 voksne (1 hane, 7 unghøner, resten voksne høner som legger egg. 1 sussex, 3 Faverolles, 5 Maran tverrstripet og resten mix av Faverolles/Sussex) 16 kyllinger, Mix av Maran x Sussex/Faverolles, 4 Mix unghaner og 2 kalkuner. Alle hanene blir mat etterhvert, mix hønekyllingene selges eller beholdes har en kalkun hane- Truls, og en kylling- om kyllingen er høne beholdes hun, er det hane, slaktes nok eldstemann og kyllingen blir værende.. Trivelig med fjærkre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Nå er rugemaskinen i hus En Brinsea Octagon 20 advance et eller annet. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 20 egg av dvergsilke og 10 egg av dvergkochin i maskinen nå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 20 egg av dvergsilke og 10 egg av dvergkochin i maskinen nå � Har du lyst dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Har du lyst dem? Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Nei Må jo det! Kanskje tidlig enda? Men er så utrolig gøy å følge utviklingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Må jo det! Kanskje tidlig enda? Men er så utrolig gøy å følge utviklingen Står en kan lyse fra dag 8. Dag 9 idag. Men tror ikke det blir idag altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Står en kan lyse fra dag 8. Dag 9 idag. Men tror ikke det blir idag altså. ja, mener jeg leste dag 11. var optimalt en eller annen plass. Jeg har aldri lyst egg som ruges i maskin da, kun som hønene ruget ut selv. Ååååååh jeg er så misunnelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Er veldig spent! Helt nybegynnere på det, så håper bare det blir resultater 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 ja, mener jeg leste dag 11. var optimalt en eller annen plass. Jeg har aldri lyst egg som ruges i maskin da, kun som hønene ruget ut selv. Ååååååh jeg er så misunnelig Lyste noen få egg, og var liv i 3 av de 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Lyste noen få egg, og var liv i 3 av de Yey!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts