Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen fra Nannestad?


Superbikkja
 Share

Recommended Posts

Er det noen fra Nannestad her som kan si litt om hvordan det er å bo der med hund? Bra miljø, klubber, muligheter for tur og trening (lp, bruks mm)? Vurderer sterkt å kjøpe leilighet der (i morgen), men hvis 40 min til jobb hver morgen skal være verdt det må jeg vite at... det er verdt det :P Er jeg forresten bortskjemt med reisevei? Hvor lang tid bruker folket til jobb egentlig? Oi, det ble mye spørsmål! Litt sånn i tvil, men egentlig kanskje bestemt meg for å kjøpe der oppe. Kanskje. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nannestad og Omegn hundeklubb er en liten klubb som holder til på Trandum. Men har ett bra LP/Bruks/AG miljø.

Bruker for øvrig 30 min til jobb og det blir regnet som kort reisevei. Det er fra døren min til jeg står klar innen døren på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke i Nannestad, men kjenner godt til nærmiljøet siden jeg bor i nabokommunen. Det er absolutt et supert sted å bo med hund! Masser av turområder overalt :)

Nannestad og omegn hundeklubb har en veldig aktiv agilitygruppe og endel som driver med bruks og lydighet. Er ny der, så kan ikke uttale meg veldig om miljøet, men bare koselige mennesker jeg har vært sammen med i allefall ;)

Hvor i Nannestad skal du se på leilighet? Det er jo ganske spredt kommune når det gjelder bebyggelse. Noen steder mer sentralt enn andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...