HeraHiromi Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Skrevet 16. Juni 2014 Lørdag 14 debuterte vi i Rally. Det gikk ikke så bra, Hera datt helt ut og var umulig å få kontakt med MEN! Søndagen var det på igjen, jeg kjente at jeg hadde lyst til å trekke meg, men vi hev oss likevel ut i ringen. Hun presterte å gå dritbra! Desverre disket vi fordi jeg hoppet over et skilt. Hadde vi ikke gjort det hadde vi gått ut med 200 poeng Er superstolt av Hera. Tenk at vi har hatt superkontakt en hel konkurranse Nå har jeg fått en ekstra pift til å fortsette å jobbe med henne 13 Siter
simira Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Skrevet 16. Juni 2014 Lørdag 14 debuterte vi i Rally. Det gikk ikke så bra, Hera datt helt ut og var umulig å få kontakt med MEN! Søndagen var det på igjen, jeg kjente at jeg hadde lyst til å trekke meg, men vi hev oss likevel ut i ringen. Hun presterte å gå dritbra! Desverre disket vi fordi jeg hoppet over et skilt. Hadde vi ikke gjort det hadde vi gått ut med 200 poeng Er superstolt av Hera. Tenk at vi har hatt superkontakt en hel konkurranse Nå har jeg fått en ekstra pift til å fortsette å jobbe med henne Grattis! Var dere i Fredrikstad? Så det hadde vært med en hvit gjeter der, men fikk ikke med meg navn på hund eller fører. Siter
HeraHiromi Skrevet 16. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2014 Grattis! Var dere i Fredrikstad? Så det hadde vært med en hvit gjeter der, men fikk ikke med meg navn på hund eller fører. Nei, vi var i Stavanger Jeg har ei på vennelista mi på FB som hadde fått opprykk i helga. Kan det være henne? Vet ikke hvor hun bor, men tror det er på østlandet en plass Siter
sham Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Skrevet 16. Juni 2014 Nei, vi var i Stavanger Jeg har ei på vennelista mi på FB som hadde fått opprykk i helga. Kan det være henne? Vet ikke hvor hun bor, men tror det er på østlandet en plass Hun kom på 2. Plass tror jeg med direkte opprykk!) Gratulerer så mye! Da er det bare å prøve seg igjen! 2 Siter
HeraHiromi Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2014 Takk alle sammen Jeg håper virkelig vi klarer å være så samstemte i en konkurranse igjen. Gudene skal vite hvor mye jeg har jobbet med denne hunden Hun er ikke enkel å motivere, er snart 5 år, så da blir lykken ekstra stor Men vi skal fortsette, så tar vi det som kommer 2 Siter
Siv Jeanette Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Grattis!! Startet i juni sjøl, artig opplevelse Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Siter
Sirius Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Så kjekt! Eg og Junah debuterte også den 14. Kjempe artig. Vi er bitt av basillen!!Sent fra min D5503 via Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts