Puttiva Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Noen som har vært borti frossenfôret til Mush og vil dele litt erfaringer? Siter
Anette Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 jeg tilleggsforer med mush kulene. Lest om foret og pratet direkte med de som lager det da vi vurderte å begynne å ta det inn i norge ifjor. For meg virker det ut som et bra for, eneste som er pes er frysekapasitet ergo tilleggsforer jeg Siter
Bananen Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Hvordan er dette i forhold til Vom og Hundemat? Siter
Mumle Mu Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Mine går normalt på v & h/prey, så de er vandt med rått. Kjøpte i Sverige for halvannen uke siden, da den ene mixen med kalkun, og endte opp med en hund på akutten i Helsingborg... Må ha vært en feil med den batchen, beinandelen må ha vært ganske mye høyere enn hva godt er. 3 av 4 hunder var ekstremt harde i magen, sistemanns røntgenbilder fra akutten viste bare bein i endetarmen. Sånn utenom det har jeg vært godt fornøyd, har alltid kjøpt når jeg har vært i Sverige.. Har sendt de en klage nå, så det kan hende jeg blir fornøyd igjen! Siter
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Mine går normalt på v & h/prey, så de er vandt med rått. Kjøpte i Sverige for halvannen uke siden, da den ene mixen med kalkun, og endte opp med en hund på akutten i Helsingborg... Må ha vært en feil med den batchen, beinandelen må ha vært ganske mye høyere enn hva godt er. 3 av 4 hunder var ekstremt harde i magen, sistemanns røntgenbilder fra akutten viste bare bein i endetarmen. Sånn utenom det har jeg vært godt fornøyd, har alltid kjøpt når jeg har vært i Sverige.. Har sendt de en klage nå, så det kan hende jeg blir fornøyd igjen! Hva betaler du i Sverige? Siter
Anette Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 kjøpte mine i sverige, men husker ikke prisen i farta. Kjøper på nordby senteret. Siter
TullBull Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Har vært interessert i å prøve det selv, ser praktisk ut at det er fryst i mindre porsjoner. Noen som vet om dem selger det i dyrebutikkene i Charlottenberg, på senteret eller den store mot sentrum? Siter
Recommended Posts