AnnChristin Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Ettersom feriepengene tikket inn på konto ble det invistert i to nye hurrta vester til dyra, denne gangen i riktig størrelse! Selger dermed min 2 år gamle redningsvest fra Hurrta størrelse 20-40 kg! Kun brukt et par ganger, men blitt litt blass i fargene på toppen ettersom brukeren har foretrukket å ligge i sanda istedenfor å være i det ekle vannet. Ny pris var alt for mye slik at jeg har fortrengt det, men selges for 300 kr + frakt! Hører til i Drammen og skal til Trondheim på NKK der om noen på veien, eller i omegn vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Jeg vil gjerne ha den/prøve den. Kommer forbi Drammen til fredag etter planen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Jeg vil gjerne ha den/prøve den. Kommer forbi Drammen til fredag etter planen Har fri den dagen, så bare si ifra når det passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Har fri den dagen, så bare si ifra når det passer Da tar jeg kontakt på torsdags ettermiddagen for da vet ejg mer eksakt når jeg komemr forbi san hvis det er greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Det går helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Fant du ut når? Er ikke opptatt i morra, og skal jeg ut tar jeg bare med vesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Fant du ut når? Er ikke opptatt i morra, og skal jeg ut tar jeg bare med vesten ca 12 men kan du sende mobil nr så ringer j når j reiser fra BØ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 for sen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts