yurij Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Det nærmer seg ferietid og endel hunder skal sikkert med til Danmark : http://dogsuniverse.dk/artikler/hunden-ma-ikke-laengere-svomme-pa-mange-danske-strande/ Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Smålig... synes det er helt feil... svømmebasseng og private områder, helt klart, men havet?? 1 Siter
Hampus Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Sett i lys av at mange ikke gidder plukke opp dritten etter bikkja si, så skjønner jeg dette godt. Det er lite innbydende å tråkke i hundedritt på stranda. Når man i tillegg vet at enkelte som har verdens snilleste hunder løpende løs på stranda, ikke bryr seg om at andre kanskje er redd disse hundene som løper løse, da blir det enda mer forståelig for meg... Vi legger ned en hel del arbeide i å finne egnede badeplasser til hundene på ferier, og det har vært fullt mulig å finne steder å bade med hundene i alle landene vi har vært, også i Danmark. 1 Siter
yurij Skrevet 6. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Sett i lys av at mange ikke gidder plukke opp dritten etter bikkja si, så skjønner jeg dette godt. Det er lite innbydende å tråkke i hundedritt på stranda. Når man i tillegg vet at enkelte som har verdens snilleste hunder løpende løs på stranda, ikke bryr seg om at andre kanskje er redd disse hundene som løper løse, da blir det enda mer forståelig for meg... Vi legger ned en hel del arbeide i å finne egnede badeplasser til hundene på ferier, og det har vært fullt mulig å finne steder å bade med hundene i alle landene vi har vært, også i Danmark. Joda,men det er jo ikke hundeforbud. Hundene får gå på stranda i bånd,de får bare ikke bade i havet. Siter
AnnChristin Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Først trodde jeg det var hundeforbud og tenke så bra, men at de kan være der, men ikke bade ser jeg ikke greia med! Her har vi hundefrie strender. Det er tre små strender nedenfor ved oss, og en av de er ikke for hunder pga barna o.l. Så hunder må holde seg unna stranda og vannet (på gressplenen et par meter unna kan de være), og de kan bade på odden som er 5 meter unna. Siter
Mud Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Dette er jo ikke noe Danmark har bestemt, men disse blå flagg folka. Jeg tror det er langt flere unger enn bikkjer som pisser og driter i vannet jeg da. 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Ja pleier hunder å tisse i vannet egentlig? Ingen av våre har gjort det, ingen av vennene mine sine hunder, og jeg har aldri sett noen gjøre det heller... Mennesker derimot tisser jo masse i vannet, og unger bæsjer og... Håper de tester vannet igjen etterhvert og ser at det ikke er nevneverdig forandringer. Jeg skjønner godt at man ikke ønsker løse hunder på alle strender, med små barn som sitter i vannkanten osv, men å forby hunder pga. bæsj og tiss i vannet er bare tull. 1 Siter
yurij Skrevet 6. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2014 Neida,det er ikke bare Danmark det gjelder vel 5 strender i Norge og noen få i Sverige (Skåne + Götaland) også. Men i Danmark er det over 200 Siter
Recommended Posts