SandraNH Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Duh, jeg satt og fjerna NEGLELAKK fra Tavis klør før hun reiste Har en utrolig humoristisk samboer, så da jeg spurte om han kunne fikse klørne på hundene, så hadde han LAKKA Tavis (og ikke klippet dem ) Haha gikk forresten greit idag, excellent og CK med fin kritikk ingen plassering i tispeklassn idag, men fornøyd lell 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Iben er sykt halt på framfoten sin!! Typisk! Men det er bare en strekk og når hun har gått litt forsvinner det, så håper hun kommer seg før søndagsmorgen vi skal i ringen klokken 0900 men må man møte opp kl 0800 da? Har litt over en time å kjøre Sent fra min C6903 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Iben er sykt halt på framfoten sin! Typisk! Men det er bare en strekk og når hun har gått litt forsvinner det, så håper hun kommer seg før søndagsmorgen vi skal i ringen klokken 0900 men må man møte opp kl 0800 da? Har litt over en time å kjøre Sent fra min C6903 via Tapatalk Jeg har og oppmøte kl 09.00, men tenke å være der minst 30 min før. Varme opp og få hunden vant til området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Iben er sykt halt på framfoten sin! Typisk! Men det er bare en strekk og når hun har gått litt forsvinner det, så håper hun kommer seg før søndagsmorgen vi skal i ringen klokken 0900 men må man møte opp kl 0800 da? Har litt over en time å kjøre Sent fra min C6903 via Tapatalk Jeg har og oppmøte kl 09.00, men tenke å være der minst 30 min før. Varme opp og få hunden vant til området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg har og oppmøte kl 09.00, men tenke å være der minst 30 min før. Varme opp og få hunden vant til området Tenkte også 08:30 ca men vi kommer nok før uansett mtp parkering osv Sent fra min C6903 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg drar bort i åttetida. Har en tullball som må gå seg ned. Og en matmor som trenger å roe seg også. Har dere hatt spesial i dag @SandraNH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Lykke til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Jeg drar bort i åttetida. Har en tullball som må gå seg ned. Og en matmor som trenger å roe seg også. Har dere hatt spesial i dag @SandraNH? Retrieverklubben som arrangerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Vi stilte i ringen ved siden av tollerene i dag. Billy var IKKE interessert i å stå pent når det var så mange fine hunder i naboringen æ se på..fjompenissen. Fikk ex da og er fornøyd med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Vi stilte i ringen ved siden av tollerene i dag. Billy var IKKE interessert i å stå pent når det var så mange fine hunder i naboringen æ se på..fjompenissen. Fikk ex da og er fornøyd med det! Jeg så deg sikkert, men aner ikke hvem du er Vi fikk excellent og ble ble beste juniortispe - men ingen CK å få idag tror ikke denne dommeren gir CK til juniorer generelt, for han kjente ikke på noen av dem - men det gjor han i alle klassene over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Jeg så deg sikkert, men aner ikke hvem du er Vi fikk excellent og ble ble beste juniortispe - men ingen CK å få idag tror ikke denne dommeren gir CK til juniorer generelt, for han kjente ikke på noen av dem - men det gjor han i alle klassene over Vi var de våteste! Tar definitivt med bur i morgen! Gratulerer med ex og beste juniortispe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Vi var de våteste! Tar definitivt med bur i morgen! Gratulerer med ex og beste juniortispe! Takk! Bur blir det på oss også imorgen, selvom det kun er et tøybur.. kjipt å innse nå at man sku kjøpt et regndekken t bikja før denna helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Takk! Bur blir det på oss også imorgen, selvom det kun er et tøybur.. kjipt å innse nå at man sku kjøpt et regndekken t bikja før denna helga Tøybur med en regnjakke over skulle vel holde. Jeg tar flyburet, letteste jeg har og relativt tett oppå! Når skal dere stille i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Tøybur med en regnjakke over skulle vel holde. Jeg tar flyburet, letteste jeg har og relativt tett oppå! Når skal dere stille i morgen? Kl 08.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Stemmer det ja! Si hei til meg i inngangen da! Vi skal ikke før halv ti heldigvis. Men jeg skal møte kvart over seks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Stemmer det ja! Si hei til meg i inngangen da! Vi skal ikke før halv ti heldigvis. Men jeg skal møte kvart over seks. Det va tidlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Det va tidlig Ja de åpner området kl halv sju. Jeg gruer meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Æsj...håper på oppholdsvær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Var lite trivelig vær i dag. På sånne dager er jeg glad jeg ikke har typiske pelsraser... Ble varierende resultater for oss i dag. Gåttfred slo til med BIR, var 6 bostons totalt. Morsomt når dommeren påpeker at han er atletisk og i meget god kondisjon, for han ser jo litt annerledes ut enn veldig mange boston vi møter i ringen gjør. Linus ble 2 BHK. Dina 2 BTK. Og Hampus fikk very good. Håper virkelig at været blir litt bedre i morra, og jeg er uendelig glad for at jeg har telt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Var lite trivelig vær i dag. På sånne dager er jeg glad jeg ikke har typiske pelsraser... Ble varierende resultater for oss i dag. Gåttfred slo til med BIR, var 6 bostons totalt. Morsomt når dommeren påpeker at han er atletisk og i meget god kondisjon, for han ser jo litt annerledes ut enn veldig mange boston vi møter i ringen gjør. Linus ble 2 BHK. Dina 2 BTK. Og Hampus fikk very good. Håper virkelig at været blir litt bedre i morra, og jeg er uendelig glad for at jeg har telt. Grattis til Gåttfred (og de andre også selvsagt, men mest til han!). Fikk du med deg hvem som ble BIR og BIM i shibaringen eller var du allerede forsvunnet til en annen ring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Var lite trivelig vær i dag. På sånne dager er jeg glad jeg ikke har typiske pelsraser... Ble varierende resultater for oss i dag. Gåttfred slo til med BIR, var 6 bostons totalt. Morsomt når dommeren påpeker at han er atletisk og i meget god kondisjon, for han ser jo litt annerledes ut enn veldig mange boston vi møter i ringen gjør. Linus ble 2 BHK. Dina 2 BTK. Og Hampus fikk very good. Håper virkelig at været blir litt bedre i morra, og jeg er uendelig glad for at jeg har telt. Gratulerer med flotte resultat! været var crap, ikke vits å børste dem idag.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Stemmer det ja! Si hei til meg i inngangen da! Vi skal ikke før halv ti heldigvis. Men jeg skal møte kvart over seks. Hvilken klasse skal dere stille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Vi stiller i juniorklassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Var det mye kaos med parkering idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Var det mye kaos med parkering idag? Det fyltes fort opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts