SFX Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 I dag tidlig så sonen normal ut, men nå er den rar - det ser ut som om det er ønske om masse reklamebanners her og der, men de er tomme (fordi jeg har AddBlock?), og tidvis når jeg trykker på lenken for en tråd, får jeg en pop up om noe gambling eller whatever. Jeg antar det ikke skal se slik ut? Siter
SFX Skrevet 23. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Oh, jeg glemte, det er enkeltord som blir hyperlinket så jeg kan få enda mer reklame: Siter
Gjest Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 virus på pcn din? typisk når ord blir highlighted? Siter
Aslan Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Har chrome og ikke adblock, og her ser det normalt ut.. Hvordan er andre nettsider? Noen andre forum du kan sammenligne med? 1 Siter
monica_n Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Det er din pc. http://www.anvisoft.com/resources/how-to-remove-ads-by-passshow-adware-removal-guide/ Siter
SFX Skrevet 23. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Har chrome og ikke adblock, og her ser det normalt ut.. Hvordan er andre nettsider? Noen andre forum du kan sammenligne med? Ingen andre sider jeg har vært inne på i dag ser annerledes ut, ei heller forum. Det er din pc.http://www.anvisoft.com/resources/how-to-remove-ads-by-passshow-adware-removal-guide/ Takk, da skal jeg forsøke om det hjelper. Siter
Wachita Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Ingenting slik her. Jeg bruker safari på mac. Siter
SFX Skrevet 23. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Det ser ut til at det hjalp nå. Takk for hjelpen! Rart at det var i orden da jeg var online i morges, også har noe skjedd mens jeg var hos fysioterapeuten... *skule på hundene som var hjemme alene 5 Siter
Hermes Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Oh, jeg glemte, det er enkeltord som blir hyperlinket så jeg kan få enda mer reklame: sonen04.png Tror dette er din PC, ikke sonen Siter
AnnChristin Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Haha, vet ikke hvor dette kommer fra! Jeg har AVG, ad-block og masse stæsj som forhindrer det meste fra å komme på pc'en min, men fra tid til annen dukker det der opp, helt uten videre. Jeg kan gjerne sitte og surfe på sammen siden og pop, masse linker! Siter
SFX Skrevet 23. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Tror dette er din PC, ikke sonen Siden det ikke skjedde på noen andre sider jeg var på, falt den første konklusjonen på at Sonen var syndebukken Siter
SusanneL Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Tror det er hundene dine som har surfet rundt på noe de ikke skal, jeg... 1 Siter
SFX Skrevet 24. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Tror det er hundene dine som har surfet rundt på noe de ikke skal, jeg... Det må være det. Home cooking for dummies. Eller Studs for Playful Bitches. Eller noe sånt. 4 Siter
Recommended Posts