Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei på dere! Beklager det tomme innlegget men visste ikke helt hva jeg skulle skrive. Har ihvertfall en dalmatinergutt på snart 2 år og er storesøster og passer for en löwchen tispe på 9 år. Virker som et ganske kunnskapsrikt forum dette her. Bilder av både dalmatineren og löwchenfrøkna kommer nok snart en gang.

Takker ellers for hilsningene.

Hilsninger fra meg! :)

Skrevet

Hei Lola Pagola! Jeg har en fra 'den som ikke må nevnes' fra Sør-Øst. Han har heldigvis supert gemytt og god helse, det eneste vi må jobbe med for tiden er å komme oss forbi smarte hannhunder uten å provosere de alt for mye. Forutenom er han en mammadalt og en deilig koseklump. Solflekkene på gulvet er gode, men pleddet som 'mormor' strikket til han er enda bedre.

.

Gutten heter Mattis og er Verdens Beste. :ahappy:

• Like 1
Skrevet

Hei Lola Pagola! Jeg har en fra 'den som ikke må nevnes' fra Sør-Øst. Han har heldigvis supert gemytt og god helse, det eneste vi må jobbe med for tiden er å komme oss forbi smarte hannhunder uten å provosere de alt for mye. Forutenom er han en mammadalt og en deilig koseklump. Solflekkene på gulvet er gode, men pleddet som 'mormor' strikket til han er enda bedre.

.

Her er gutten min, han heter Mattis og er Verdens Beste. :ahappy:

Haha :-) er heldigvis ikke noe i veien med foreldredyrene mentalt, så det kunne gått verre :-) Veldig søt da! (regner med at det er mannen med "geologi"navnet og en forkjærlighet for velsignelser du har fra :P Med mindre det var voldemor.t du mente )

• Like 1