Gå til innhold
Hundesonen.no

Div. hundeutstyr selges

Recommended Posts

Kjøper betaler porto, eller henter i Fyllingdalen Bergen.

Kan evnt leveres på Brårud førstkommende lørdag.

Brunt rundsydd skinnhalsbånd med strup. 40 cm langt, 50 kr.

10298844_10202807237236634_4583331559279

Brukt regndekken, 55 cm. Trenger nye beinstropper. Passer best smale hundekropper som feks whippet. 50 kr.

10402829_10202807239716696_5969946211105

Brukt Hurtta brystsele, str 70. 50 kr.

1558442_10202807239956702_37442344793918

Brukt gresshoppa vinterdekken med vannfast utside. 52 cm. Trenger noen sting i brystet der sommen har gått. Nypris 399, selges 100 kr el bud.

10334400_10202807240276710_6302249675807

10345841_10202807240516716_2466620550253

Laika kjørestrikk, rød. Lite brukt. Lengde 2.5-3 m. 80 kr.

Bilde og nøyaktig mål kommer senere.

Endret av *mokken*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du brukt den lilla Hurrtaen på Lykke? Kan den passe en krøllebølle?

Den grønne ( :P ) Hurttaselen er brukt på Harly. Og en liten skrivefeil ser jeg nå, den er str 80 - ikke 70.

Nå vet jeg ikke hvor stor krøllebølla er, men Harly er omtrent på str med Talli og Blaze (+1 kg). :)

Jeg vil ha Laikastrikken med mindre den er solgt innen Nav får ut fingern og gir meg penger :D (som skulle kommet idag..)

Er interessert i laikastrikken jeg og hvis ikke Kaja skal ha den

Beklager tregt svar, akutt utslått av solen! :icon_redface:

Jeg må bare finne den, jeg har lagt den et "veldig lurt sted" nemlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne ( :P ) Hurttaselen er brukt på Harly. Og en liten skrivefeil ser jeg nå, den er str 80 - ikke 70.

Nå vet jeg ikke hvor stor krøllebølla er, men Harly er omtrent på str med Talli og Blaze (+1 kg). :)

Beklager tregt svar, akutt utslått av solen! :icon_redface:

Jeg må bare finne den, jeg har lagt den et "veldig lurt sted" nemlig....

Send den vidre du, Nav hadde ikke motatt noe fra legen så det kan drøye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den grønn? Da vil vi ikke ha den :P Da blir den sannsynligvis for stor, krøllebølla er mindre enn Talli og Blaze :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er noen andre som allerede har meldt interesse, kan vi få holde den grønne Hurrta-sela til om en halvtime/time? Må komme meg hjem å måle Keo :lol:

Er den 80cm rundt brystkassa eller frempå brystet?

Edit: 80cm frempå var kanskje å ta i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er noen andre som allerede har meldt interesse, kan vi få holde den grønne Hurrta-sela til om en halvtime/time? Må komme meg hjem å måle Keo :lol:

Er den 80cm rundt brystkassa eller frempå brystet?

Edit: 80cm frempå var kanskje å ta i...

Solgt til gulingen på første rad! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Bilder ordnes i løpet av noen dager, evnt sendes på mail.

Hentes i Fyllingsdalen, eller på Bryggen (kveldstid). Evntuelt sendes mot porto.

Brunt rundsydd skinnhalsbånd med strup. Brukt, 40 cm langt, 50 kr.

Hunter skinnhalsbånd sort m/hvitt på. Ubrukt (prislapp fortsatt på). Str M, 35-44 cm. Bredde 3,5 cm. 200 kr.

Helsveiset dobbelbur, med tett skillevegg. Mål:

B - 96 cm Den ene halvdelen er 4-5 cm bredere enn den andre.

D - 80 cm

H - 61 cm

Nypris 4000, selges for 1400. Må hentes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...