Teserere Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Oppmøte på denne sonenturen var heller laber - vi var to soniser som storkoste oss en hel dag i marka! Nå kan dere angre dere som ikke ble med, værgudene var på vår side og det var perfekt turvær! Vi startet på Bjørkedokk ved Krokstadelva, gikk innom 4 topper (1. Knabben 359 moh. 2. Solbergvarden 531 moh. 3. Lokkeråsen 607 moh. 4. Hoggskollen 597 moh.) så fant vi ut at tidsrammen sprakk, så vi fant en alternativ vei ned via Steinkjerringa, og endte til slutt opp på Bragernes torg. Tilsammen gikk vi 26,8km, og vi brukte 8,5 timer inkludert flere hyggelige pauser! (og vi hadde nok brukt lik tid over de siste 3 toppene, men men). Her er litt bilder fra turen! Første toppen og utsikt utover Drammen Sonisene på tur! Aïda er en liten klatremus! Masse vann i marka! Mye kupert terreng, vanskelig å fange med mobilkamera Mayah fikk raptus med kløven på! Full rulle! Flott utsikt Staffen kunne godt tenke seg et lita bad! Ikke lett og få alle til å se i kamera samtidig! Søteste lille koser seg i skogen Fine muttene Takk for en flott tur @Heidihj - og til de som kunne tenke seg og bli med så blir det nok flere turer i Drammensmarka i sommer 6 Siter
Mirai Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Så kjipt at dere ble bare to, men det så kjempefint ut! Fint terreng . Siter
Heidihj Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Takk for en flott tur @Teserere! Jeg tok ikke så mange bilder, men kan legge ut det jeg har senere i dag Vi får få til flere turer i Finnemarka (eller andre steder) utover sommeren! Siter
Gjest Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Åh, det så herlig ut! Jeg vil bli med neste gang Siter
AnnChristin Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Så koselig! Neste gang skal jeg være med, nå er vi ferdig med alt som krever to personer i oppussingen, så nå er det ingenting som hindrer meg Siter
Red Merle Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Ahh hadde jeg fått med meg dette, så kanskje jeg kunne fiksa meg skyss bortover... Skal dere ha flere slike turer? Så super koselig ut ! Siter
Heidihj Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Jeg tar gjerne turen igjen jeg altså! Her er noen bilder jeg tok. Hadde bare med mobilen, så litt dårlig kvalitet får dere overleve med. Utsikt fra Knabben (1. topp) Litt bratt noen steder ja Nuka vurderer å sjekke badetemperaturen Steinkjerringa Tre flotte jenter på tur! 1 Siter
AnnChristin Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Stas at steinkjerringa er rydda opp i! Mange legger steiner ved hu og i perioder så hun en smule større ut og holdt på å ramle ut et par ganger Siter
Recommended Posts