Meg Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 jeg kommer til å sende med valpepakker fra fôret vi benytter, RC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Man trenger ikke gjøre det så dyrt og vanskelig, forrige gang det kom en valp i hus hadde oppdretteren egenhendig porsjonert ut solide mengder fôr av to forskjellige sorter, vi fikk iallefall betydelig mye mer enn det som er vanlig. Vinn-vinn for alle parter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Har ikke tisper, men har spurt Pro Plan to ganger om vi kan få valperpakker når vår hannhund er benyttet og tispeeier ikke har noen valpepakker. Og det har jeg fått Sist gang var det et nett, små pakker med valpefor og brosjyre. Synes det er hyggelig gjort av dem. Vet ikke om tispeeier på neste kull har noen avtale, ellers spør jeg PP igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Hva pleier de valpe pakkene til produsentene å inneholde, sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Dr.Clauder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Dr.Clauder Det så ut som en bra pakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Dr.Clauder Har du forsøkt dette fôret? Hva syns du? Bestilles det på nett eller fins det i butikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Har du forsøkt dette fôret? Hva syns du? Bestilles det på nett eller fins det i butikk? Jeg forer mine på det, hittil veldig fornøyd. Kan bestille for på nett fra Dr Clauder, hundegodt og et par til tror jeg. Samt fra flere butikker. Telemark og noen andre steder. Jeg har ikke hele oversikten forran meg. Jeg leverer fôret I Oslo og Vestfold området. Kan gi et bedre svar på pc ikveld :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Jeg forer mine på det, hittil veldig fornøyd. Kan bestille for på nett fra Dr Clauder, hundegodt og et par til tror jeg. Samt fra flere butikker. Telemark og noen andre steder. Jeg har ikke hele oversikten forran meg. Jeg leverer fôret I Oslo og Vestfold området. Kan gi et bedre svar på pc ikveld :-P Takk Jeg har lett etter ei forhandlerliste, men finner det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts